آلبيول راهي ناپولي شد
تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 21:5 | نویسنده : Amir

مدافع 27 ساله رئال مادريد با امضاي قراردادي چهار ساله به ناپولي پيوست.

رائول آلبيول با امضاي قراردادي 4 ساله به ارزش 12 ميليون يورو به ناپولي پيوست.

انتقال اين بازيکن به ايتاليا قطعي شده بود اما تأييد رسمي آن امروز روي وب‌سايت باشگاه ناپولي منتشر شد. مدافع اسپانيايي، يک هفته پيش از اين اعلام رسمي، معاينات پزشکي را در ناپل انجام داد اما قرارداد رسمي را امروز به امضا رساند.

آلبيول دومين بازيکن رئال مادريد است که به اين تيم ملحق مي‌شود. پيش از اين کايخون از رئال راهي اين تيم ايتاليايي شده بود. رافا بنيتس به تازگي هدايت ناپولي را بر عهده گرفته است و به نظر مي‌رسد، سومين خريد اسپانيايي اين تيم در هفته‌هاي آينده نيز انجام شود.

سومين بازيکن رئالي که در تابستان به رئال ملحق خواهد شد، احتمالا گونزالو هيگواين، مهاجم آرژانتيني رئال خواهد بود. باشگاه با پرداخت 35 ميليون يورو براي اين بازيکن 25 ساله موافقت کرده است.

رائول آلبيول افتخارات زيادي از قهرماني در کوپا‌دل‌ري تا جام‌جهاني را در کارنامه دارد. او همچنين برخي افتخارات فردي از جمله بازيکن پديده سال در لاليگا را در سال 2006 به خود اختصاص داده است.

بازيکن 27 ساله بيش از 160 بازي براي والنسيا و 110 بار براي رئال مادريد به ميدان رفته است. در کل آلبيول در 335 بازي به ميدان رفته و 12 بار گلزني کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ