حقيقي: زمين قم کيفيت خوبي ندارد
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 10:10 | نویسنده : Amir

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برابر صبا فقط به پيروزي فکر مي‌کنيم، هرچند بازي در زمين نامناسب قم کار ما را خيلي سخت مي‌کند.

رضا حقيقي درباره ديدار اين هفته تيمش برابر صباي قم گفت: صبا تيم بسيار خوبي است و از آنجا که بازي در قم برگزار مي‌شود کار خيلي سختي داريم. همچنين شنيده‌ام که کيفيت زمين آنجا خيلي خوب نيست. با اين حال ما فقط به برد فکر مي‌کنيم و از شروع نيم فصل به بعد ديگر به مساوي و باخت فکر مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا،هافبک دفاعي پرسپوليس درباره وضعيت اين روزهاي پرسپوليس گفت: خدا را شکر وضعيت خيلي خوب است و بازيکنان علاوه بر اينکه از نظر روحي و رواني سرحال هستند، از نظر بدني هم کاملا آماده‌اند. روز اولي که من به تيم آمدم، بازيکنان از نظر جسمي خيلي آماده نبودند ولي حالا مي‌بينيد که تا دقيقه 90 به خوبي حمله مي‌کنيم و موقعيت مي‌سازيم. فکر مي‌کنم با اين شرايط مي‌توانيم به رده‌هاي بالاي جدول فکر کنيم.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که تاثير حضور خودش را در نتايج هفته‌هاي اخير پرسپوليس چقدر مي‌داند گفت: نمي‌توانم در اين باره چيزي بگويم چون اگر هر حرفي بزنم مي‌گوينداز خودم تعريف کرده‌ام اما فکر مي‌کنم که اگر پرسپوليس در نيم فصل اول همين طور بازي مي‌کرد و نتيجه مي‌گرفت اکنون با 3 – 4 امتياز اختلاف در صدر جدول قرار داشت.

حقيقي همچنين درباره وضعيت تيمش در جام حذفي گفت: اکنون قهرماني در ليگ برتر براي ما خيلي سخت شده و تنها کاري که مي‌توانيم براي شادي دل هواداران انجام دهيم، قهرماني در جام حذفي است که تلاش مي‌کنيم به اين هدف دست پيدا کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ