امروز،نشست خبري مرفاوي و گل محمدي
تاريخ : شنبه 23 دی 1391برچسب:, | 10:34 | نویسنده : Amir

مربيان تيم‌هاي فوتبال صباي قم و پرسپوليس تهران پيش از بازي حساس خود در هفته چهارم از دور برگشت ليگ برتر فوتبال به سئوالات خبرنگاران پاسخ مي‌دهند.

در حالي که هشت بازي از مجموع ديدارهاي هفته چهارم از نيم فصل دوم مسابقات دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور به صورت همزمان در روز يکشنبه بيست و چهارم دي ماه آغاز مي‌شود، صباي قم در خانه برابر پرسپوليس تهران تيم رده يازدهم جدول رده بندي ليگ برتر به ميدان مي‌رود.

به گزارش فارس،با توجه به برنامه اعلام شده از سوي سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال، ديدار تيم‌هاي فوتبال صباي قم و شاهين بوشهر پرسپوليس تهران از هفته بيست و يکم بازي‌هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقيقه روز يکشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفري يادگار امام قم برگزار مي‌شود.

بر همين اساس و با توجه به قوانين برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتبال که از سوي سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال به باشگاه‌هاي ليگ برتري ابلاغ شده است، مربيان دو تيم صباي قم و پرسپوليس تهران يک شب پيش از برگزاري بازي بايد به سئوالات خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي پاسخ دهند.

براي همين منظور با توجه به برنامه ريزي مسئولان باشگاه صباي قم، نشست خبري کادر فني تيم‌هاي صباي قم و ميهمان اين هفته آنها يعني تيم فوتبال پرسپوليس تهران امشب با حضور اصحاب رسانه در دفتر باشگاه صباي قم برگزار مي‌شود.

يحيي گل محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در حالي گام به نشست خبري پيش از مصاف تيم فعلي خود يعني پرسپوليس با صباي قم تيم سابق خود مي‌گذارد که در آغاز ليگ دوازدهم در چهار بازي خانگي صباي قم در حضور خبرنگاران قمي به عنوان سرمربي صبا پاسخگوي سئوالات بود.

مدل جدا شدن يحيي گل محمدي از سرمربيگري تيم فوتبال صباي قم و بهانه‌هايي که هر روز اين مربي براي پايان دادن به فعاليتش در صباي قم ابراز مي‌کرد، قطعا مهمترين موضوعي است که حتي حساسيت ديدار صباي قم و پرسپوليس تهران را مي تواند از نظر خبرنگاران در نشست خبري امشب مورد تاثير قرار دهد.

صباي قم بعد از جدا شدن عبدالله ويسي از هدايت اين تيم در پايان يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، به يحيي گل محمدي به عنوان يک مربي جوان و آينده دار اعتماد کرد و وي را به عنوان جانشين ويسي انتخاب کرد اما گل محمدي بعد از اينکه با پيشنهاد وسوسه انگيز محمد رويانيان مدير عامل پرسپوليس رو به رو شد هر روز بهانه‌هاي مختلفي را طرح کرد تا اينکه در پايان ديدار صباي قم و نفت تهران در هفته نهم دور رفت ليگ برتر رسما از صبا جدا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ