آدان با رایو مذاکره می‌کند
تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, | 9:13 | نویسنده : Amir

آنتونیو آدان این فصل می‌توانست در مادرید بماند، اما آنچلوتی او را در پروژه‌های خود نگنجانده است و رئال مادرید به او اجازه مذاکره با باشگا‌های دیگر را داده است.

آدان با رایو مذاکره می‌کند

پس از علاقه‌ای که از سمت لوانته و الچه به آدان اظهار شد اما هیچ نتیجها‌ی در بر نداشت، رایو وایکانو برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است.

فیلیپه مانیامبرس، مدیر فوتبالی رایو شروع به برسی‌ شرایط آدان و همچنین نیاز باشگاه کرده است. آدان می‌خواهد در تیم اول باشگاه بازی کند که گرفتن این جایگاه در رئال مادرید کار آسانی نیست. او میداند با بازی کردن در رایو میتواند استعداد خود را به نمایش بگذارد.

مدیر برنامه‌های وی هفته گذشته با رایو صحبت کرد و هر دو طرف از معامله راضی‌ بودند. بنا بر پایه‌هایی‌ که در آن مصاحبه گذاشته شد، طرفین معامله بار دیگر به دیدار هم میروند تا در مورد هزینه نقل و انتقال و دیگر هزینه‌ها بحث کنند.

آدان از این اتفاقات بسیار هیجان زده است اما باید بداند که برای سر گرفتن این معامله باید مقداری از ارزش دست مزد خود کم کند. 

وی در حالی‌ که به انتظار نتیجه مثبت مذاکرات نشست است، به تمرین در رئال مادرید ادامه میدهد. همچنین او به بورنموث با بقیه بازیکنان سفر نکرد.

آدان در هفت بازی مهم با رئال مادرید بازی کرده است و این موضوع میتواند باعث شود تا رایو از او در تیم اول، جایی‌ که مورینو از بازی دادن به او خودداری کرد، استفاده کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ