آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, | 15:20 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (سه شنبه 23 جولای)

 

 

رئال مادرید آماده ارائه پیشنهاد برای ویدال: گفته می شود باشگاه رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای آرتورو ویدال، هافبک تیم یوونتوس است؛ باشگاه اسپانیایی امیدوار است که بعد از خرید ایسکو و ایارامندی هافبک قدرتمند دیگری به خط هافبکش اضافه کند.

 

منچستریونایتد برای بیل و فابرگاس 100 میلیون پوند می دهد: مالکان باشگاه منچستریونایتد، خانواده گلیزر، در این تابستان 100 میلیون پوند ذر اختیار دیوید مویس قرار خواهد داد تا بتواند با گرت بیل و سسک فابرگاس قرارداد امضاء کند.

برنارد روز جمعه تست های پزشکی آرسنال را پشت سر می گذارد: گزارش ها حاکی از آن است که برنارد، مهاجم تیم اتلتیکو مینیرو، روز جمعه بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه آرسنال، به این تیم لیگ برتری ملحق خواهد شد.

تاتنهام بعد از سولدادو، لیساندرو لوپز را هم می خواهد: تاتنهام می خواهد لیساندرو لوپز را هم به مانند روبرتو سولدادو به وایت هارت لین بیاورد. تاتنهامی ها در ژانویه تلاش کردند تا مهاجم لیون را به خدمت بگیرند و در این تابستان هم تلاش خواهند کرد تا این بازیکن 30 ساله را که آخرین سال قراردادش را سپری می کند، به خدمت بگیرند.

لازیو در مورد کاندروا به یونایتد هشدار داد: باشگاه لازیو به منچستریونایتد اعلام کرده است که هافبک این تیم، آنتونیو کاندروا، فروشی نیست. شیاطین سرخ بعد از دست دادن تیاگو آلکانتارا به شدت به دنبال هافبک می گردند.

لیورپول، سیسوخو را به صورت قرضی می خواهد: لیورپول در آستانه توافق با باشگاه والنسیا است تا علی سیسوخو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. قرمزها امیدوارند بندی در قرارداد او بگنجانند که بتوان در تابستان سال آینده او را به خدمت بگیرند.

میلان مذاکرات با هوندا را امروز ادامه می دهد: آث میلان با هیرو هوندا، برادر و مدیر برنامه های کیسوکه هوندا در مورد انتقال از زسکاموسکو مذاکرات اولیه را انجام داده است و امروز ادامه مذاکرات را برای انتقال به سن سیرو انجام خواهند داد.

 

ناپولی به هیگواین و رینا نزدیک شد: گفته می شود باشگاه ناپولی منتظر تصمیم نهایی گونزالو هیگواین است تا انتقال او از رئال مادرید را نهایی کند، در حالی که ناپلی ها امیدوارند که بتوانند به زودی انتقال قرضی رینا از لیورپول را هم تکمیل کنند.

نانی به موناکو نزدیک شد: وینگر منچستریونایتد، نانی، در حال مذاکره با مسئولان باشگاه موناکو است تا به این باشگاه پادشاهی بپیوندد. شیاطین سرخ پیشنهادی کمتر از 10 میلیون یورو را قبول نخواهند کرد، و گفته می شود باشگاه های اینتر و آنژی نیز برای جذب این پرتغالی رقابت می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ