ماجدي: قرارداد کرار با استقلال قانوني است
تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, | 11:17 | نویسنده : Amir

سرپرست تيم فوتبال استقلال با ارائه توضيحاتي قرارداد جاسم کرار با اين باشگاه را قانوني دانست.

ميرشاد ماجدي در خصوص اينکه جاسم کرار در تيم نجف عراق بازي کرده،حتي براي اين تيم گلزني کرده و ظاهرا قراردادش با استقلال غير قانوني است گفت: اين موضوع به ما ارتباطي ندارد. باشگاه استقلال با يک بازيکن به صورت آزاد قرارداد بسته و کرار حتي مي تواند تا يک ساعت قبل از حضورش در تهران هم براي نجف بازي کند.

 وي افزود: بازيکن آزاد به اين معني است که او از طرف باشگاهش با ممانعت براي پيوستن به استقلال روبرو باشد که کرار هيچ مشکلي با نجف ندارد و مي تواند بلافاصله راهي تهران شود.

سرپرست تيم استقلال در ادامه تاکيد کرد: اتفاق خوبي که در اينجا رخ داده اين است که باشگاه ها از طريق ايجنت‌هاي رسمي با بازيکنان مد نظر مذاکره مي کنند و اين افراد که نماينده تام الختيار بازيکنان محسوب مي شوند به خوبي از قانون با خبر هستند و بي دليل قراردادي با يک باشگاه امضا نمي کنند که بعدها بخواهد براي خودشان دردسر ساز شود.

ماجدي تاکيد کرد: آندرانيک تيموريان، گوران لاوره و جاسم کرار سه بازيکني هستند که استقلال با عنوان سهيمه آزاد آنها را به خدمت گرفته و قرارداد کرار نيز با توجه به توضيحاتي که اشاره کردم هيچ مشکلي ندارد.قرار است اين بازيکن طي چند روز آينده پس از دريافت آي تي سي خود وارد تهران شود.

وي در ادامه در خصوصو زمان حضور گوران لاوره در تهران گفت: زمان دقيق حضور وي را نمي دانم اما او يک بازيکن حرفه اي است و رفتارش مثل ساموئل است. اين بازيکن را در اوکراين ديديم که از شخصيت بالايي برخوردار است و سبک بازي و استيل بدني او مثل زلاتان ابراهيموويچ است.

ماجدي در پايان گفت: استقلال عصر امروز ساعت 16و 45 دقيقه با 18 بازيکن و کادر فني راهي تبريز خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ