آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, | 20:34 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (پنجشنبه 25 جولای)

والنسیا چیچاریتو را به عنوان جانشین سولدادو می خواهد: باشگاه والنسیا علاقه مند است تا مهاجم تیم منچستریونایتد را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. لوس چه می خواهد این ملی پوش مکزیکی را جانشین سولدادو بکند که احتمالاً به تاتنهام ملحق خواهد شد.

تاتنهام نگران است رئال مادرید بیل را هوایی کند: باشگاه تاتنهام نگران است که رئال مادرید با این پافشاری خود ملی پوش ولزی این تیم را هوایی کرده و تمرکزش را بگیرد. تاتنهام قصد داشت تا قرارداد بیل را بهبود ببخشد، اما اکنون نگران است که او برای انتقال به اسپانیا وسوسه شود.

لیورپول 50 میلیون پوند روی سوارز قیمت گذاشت: لیورپول تنها در صورتی حاضر به فروش لوئیس سوارز خواهد بود که 50 میلیون پوند دریافت کند. قرمزها اذعان کرده اند که مهاجم خود را خواهند فروخت اما تنها در شرایطی که باشگاهی مبلغ درخواستی آنها را بپردازد. به نظر می رسد آرسنال آماده است تا پیشنهاد قراردادی 5 ساله به ارزش هفتگی 150,000 پوند به این بازیکن بدهد.

رئال سوسیداد کماکان به دنبال دوس سانتوس: علی رغم رسیدن مربی جدید برای بارسلونا، یعنی تاتا مارتینو، باشگاه سوسیداد هنوز امیدوار است تا بتواند جاناتان دوس سانتوس را به صورت قرضی یه خدمت بگیرد.

آرسنال به دنبال پیشنهادی جدید برای ویلیامز: آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال در حال بررسی پیشنهادی جدید برای اشلی ویلیامز، مدافع تیم سوانسی است. توپچی ها در خط دفاع مشکل مصدومیت دارند و نیاز است تا به نوعی ورمائلن و مونرئال را پوشش دهند.

پیشنهاد 30 میلیون یورویی ناپولی به جکسون مارتینز: آئرلیو د لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی پیشنهادی 30 میلیون یورویی به باشگاه پورتو ارسال کرده است تا مهاجم کلمبیایی این تیم را به خدمت بگیرد؛ گفتنی است باشگاه ایتالیایی با خود این بازیکن 26 ساله به توافق رسیده است.

ورجینی هم می تواند راه مارتینو را دنبال کند: سرمربی جدید بارسلونا، تاتا مارتینو، می تواند سانتیاگو ورجینی [مدافع] را از تیم نیوولز اولد بویز به همراه خود به کمپ نو بیاورد. به نظر می رسد این بازیکن 24 ساله آلترناتیو ارزان تری نسبت به تیاگو سیلوا باشد.

 

چلسی پیشنهادش برای رونی را افزایش می دهد: ژوزه مورینیو حاضر نیست تا در راه جذب وین رونی تسلیم شود و باشگاه چلسی هم آماده است تا پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای خرید او ارائه کند.

اوسوالدو در مسیر لیگ برتر: مدیر ورزشی تیم رم، والتر ساباتینی به لندن سفر کرده است تا شاید بتواند ملی پوش 27 ساله ایتالیایی را بفروشد. آرسنال و فولهام هر دو به این بازیکن 8 میلیون یورویی علاقه دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ