استقبال دورتموند از بازگشت کاگاوا
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 1:19 | نویسنده : Amir

باشگاه بوروسيا دورتموند اعلام کرد در صورتي که شينجي کاگاوا هافبک ژاپني منچستر يونايتد مايل به بازگشت به اين تيم آلماني باشد، از وي استقبال خواهد کرد.


 هانس يواخيم واتسکه مدير عامل دورتموند در مصاحبه با روزنامه بيلد گفت:‌«در باشگاه هميشه به روي شينجي باز است. اما در حال حاضر بازگشت وي موضوع بحث ما نيست.»

کاگاوا 24 ساله که از نخستين فصل حضور خود در منچستريونايتد راضي نيست در مصاحبه با يک شبکه تلويزيوني ژاپني گفت: «اگر دورتموند موافقت کند، يک روز به اين تيم بازخواهم گشت. من مسائل زيادي داشتم و از عملکرد خود در منچستر راضي نبوده ام. به اندازه اي که مي خواستم گل نزدم و آسيب هم ديدم.»

وي افزود: «اگر چه قهرمان ليگ برتر شديم ولي نمي توانم احساس کنم هر آنچه مي خواستم به دست آوردم. من شخصا فصل خوبي را سپري نکردم.»

کاگاوا سال 2012 پس از قهرماني با دورتموند در بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان، به منچستر يونايتد منتقل شد. توماس کروث مدير برنامه هاي وي گفته است بازگشت وي به دورتموند در آينده نزديک صورت نخواهد گرفت.

کروث گفت: «با توجه به شرايط فعلي پيش بيني من اين است که شينجي در منچستر يونايتد مي ماند، البته در فوتبال هيچ چيز غير ممکن نيست.»

کاگاوا فصل گذشته 20 بار در ليگ برتر انگليس و تنها سه بار در ليگ قهرمانان اروپا براي منچستر يونايتد به ميدان رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ