پیشنهاد هنگفت ناپولی برای جذب وراتی
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 8:43 | نویسنده : Amir

وکیل ستاره جوان ایتالیایی پاریس سن ژرمن تصریح کرده است که باشگاه ناپولی مبلغ هنگفتی را برای جذب این بازیکن پیشنهاد کرده است.

پیشنهاد هنگفت ناپولی برای جذب وراتی

وکیل ملی پوش جوان PSG، مارکو وراتی، خبر داده است که پس از توقف مذاکرات موکلش با باشگاه پاریس سن ژرمن برای تمدید قرارداد، باشگاه ناپولی پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این ستاره ایتالیایی ارائه کرده است.

وکیل وراتی، دوناتو دی کامپلی، در این باره به Gazzetta.it گفت: "ما هنوز تا دستیابی به یک توافق فاصله زیادی داریم. مذاکرات باید ادامه داشته باشند."

دی کامپلی پیش از این با مدیر کل PSG، ژان کلاد بلان، درباره افزایش دستمزد وراتی مذاکره کرده است. در همین رابطه گزارش شده است که وراتی خواهان دستمزد 3 میلیون یورو در هر فصل است در حالی که سران باشگاه فرانسوی تنها می خواهند مبلغ دریافتی کنونی او یعنی 800 هزار یورو در هر فصل را دو برابر کنند.

وکیل وراتی در این باره گفت: "مذاکرات ادامه پیدا خواهند کرد، هر چند که من نسبت به آن ها خوشبین و امیدوار نیستم. حقیقت این است که مارکو همچنان چهار سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد."

وی در ادامه اظهار داشت: "البته دستان وراتی چندان بسته نیست. تنها در صبح امروز پیشنهادی با یک مبلغ هنگفت از سوی رئیس باشگاه ناپولی، آئورلیو دی لارنتیس، به ما پیشنهاد شد."

دی کامپلی افزود: "ما با سران PSG هفته آینده دیدار خواهیم کرد. من نیز باید با مارکو و خانواده او صحبت کنم. باید ببینیم که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد."

گفتنی است، وکیل وراتی روز گذشته نیز از تمایل یوونتوس و فیورنتینا نسبت به پیگیری وضعیت قرارداد این بازیکن با پاریس سن ژرمن خبر داده بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ