اطمينان مورينيو از جذب روني
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 13:33 | نویسنده : Amir

سرمربي چلسي با وجود تاکيد ديويد مويس به حفظ روني دست بردار پسر طلايي اولدترافورد نيست.


هر چند ديويد مويس سرمربي جديد منچستر يونايتد چندين بار اعلام کرد که وين روني را به تيمي ديگر نخواهد فروخت با اين حال ژوزه مورينيو سرمربي چلسي به نظر مي رسد دست بردار جوان طلايي اولدترافورد نيست.

 روني پيش از اين چندين بار اعلام کرد که دوست ندارد در اولدترافورد بماند اما نامي از تيم جديد خود نبرد. چلسي با هدايت آقاي خاص علاقه زيادي به جذب مهاجم ناراضي اين روزهاي منچستر يونايتد دارد.

مورينيو در گفت‌وگويي که با روزنامه ديلي ميل انگليس داشت بارديگر از علاقه خود براي جذب روني سخن گفت، اين در حالي است که ديويد مويس از او خواسته بود که ديگر در اين باره سخن نگويد و به تيم خود فکر کند.

مورينيو گفت: همه مي دانند که ما به روني علاقه داريم و به منچستر يونايتد پيشنهاد داده ايم. ما با آرامش کار خود را دنبال مي کنيم و اطمينان داريم که مي توانيم روني را جذب کنيم. به خوبي مي دانيم چه هدفي را دنبال مي کنيم و دليلي براي نگراني وجود ندارد.

مورينيو که تيمش در ديداري دوستانه با نتيجه 8 بر يک از سد ستارگان اندونزي گذشت، افزود: به تمام بازيکنان کنوني چلسي اعتماد و اطمينان دارم. تنها يک بازيکن در فصل جابجايي مي خواهم و آن روني است. اطمينان دارم که روني در پايان فصل جابجايي به چلسي خواهد پيوست.

سخنان مورينيو در حالي عنوان مي‌شود که پيش از اين منچستر يونايتد پيشنهاد 22 ميليون يورويي چلسي براي جذب روني را رد و ديويد مويس چندين بار اعلام کرد که روني در برنامه تاکتيکي او جاي دارد و حاضر نيست که او را به چلسي بدهد. آرسنال هم از ديگر مشتريان روني به شمار مي آيد و آرسن ونگر سرمربي اين تيم اعلام کرد که چنانچه منچستر يونايتد روني را در ليست فروش خود قرار دهد دست به کار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ