تاتا مدافع سابق رئال مادريد را مي‌خواهد
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 13:38 | نویسنده : Amir

روزنامه مارکا از علاقه سرمربي جديد بارسلونا به جذب دو مدافع آرژانتيني خبر داد.


باشگاه بارسلونا پس از کناره گيريي تيتو ويلانووا به خاطري بيماري جراردو مارتينو آرژانتيني را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کرد.

روزنامه مارکا اسپانيا در گزارشي اعلام کرد که مارتينو در نشستي که با آنتونيو زوبي زارتا داشت به ضعف خط دفاعي آبي-اناريها اعتراف کرد و از سران تيم جديدش خواست تا با دو مدافع آرژانتيني قرارداد امضا کنند اما نکته جالب در اين است که سرمربي جديد بارسلونا دو مدافعي را در نظر دارد که اسم آنها به فکر کسي خطور نکرده است.

در گزارش مارکا آمده است: هر دو مدافعي که تاتا پيشنهاد جذب آنها را داده است آرژانتيني هستند. نفر نخست آنها والتر ساموئل 33 است که در حال حاضر در اينتر بازي مي کند. او پيش از اين در فصل 2005-2004 با پيراهن رئال مادريد به ميدان رفت اما تجربه اي موفق با اين تيم نداشت و خيلي زود سانتياگو برنابئو را به مقصد ايتاليا ترک کرد.

ساموئل در اولد بويز آرژانتين، تيم سابق تاتا چهره شد و با اينتر موفقيت هاي زيادي به دست آورده است. اما مدافع دومي که تاتا به سران آبي-اناريها پيشنهاد داده است سانتياگو ويرگيني مدافع 24 سال اولد بويز است که از کشف هاي خود تاتا به شمار مي آيد.

اين بازيکن جوان بازيهاي درخشاني را براي اولد بويز به نمايش گذاشت و سهم بسزايي در قهرماني اين تيم در ليگ آرژانتين و نيمه نهايي جام ليبرتادورس داشت. او در بازي هوايي تبحر خاصي دارد و يک متر و 91 سانتيمتر قد دارد.

بارسلونا در فصل گذشته رقابت هاي ليگا و ليگ قهرمانان اروپا نشان داد که در خط دفاعي مشکل دارد. تياگو سيلوا، ديگو لوئيس و مارکينوس از گزينه هاي احتمالي پيوستن به آبي –اناريها بودند اما تاکنون سران بارسلونا نتوانسته اند هيچ کدام از اين مدافعان را جذب کنند همين مسئله باعث شده است تا سرمربي جديد اين تيم به فکر بازيکنان آرژانتيني بيافتد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ