پرسپوليس دربي جام ستاره‌ها را برد
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 14:47 | نویسنده : Amir

تيم پرسپوليس با برتري مقابل استقلال در جام ستاره‌ها به عنوان صدرنشين از گروه اول صعود کرد.


چهارمين دوره رقابت‌هاي فوتبال جام ستاره‌ها در حالي شب گذشته به ميزباني مجموعه سبز ولنجک پيگيري شد که برگزاري دو ديدار از اين رقابت‌ها از گروه اول، تکليف تيم‌هاي صعود کننده به نيمه‌ نهايي را مشخص کرد.

در نخستين ديدار ديشب تيم پاراگ که از عادل فردوسي‌پور در ترکيب خود بهره مي‌برد مقابل پدر خوب، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها پنج بر چهار به برتري رسيد تا با شش امتياز براي صعود در انتظار برگزاري دربي استقلال و پرسپوليس باشد.

نکته قابل توجه در اين ديدار گلزني فردوسي‌پور براي پاراگ بود تا به اين ترتيب، مدافع عنوان قهرماني از دور رقابت‌ها کنار برود.

در دومين ديدار شب آخر مرحله مقدماتي گروه اول تيم‌‌هاي استقلال و پرسپوليس مقابل هم صف‌آرايي کردند که اين ديدار در نهايت با نتيجه چهار بر يک به سود سرخ‌ها به پايان رسيد تا اين تيم با 9 امتياز به عنوان صدرنشين راهي نيمه‌نهايي شود.

حسن خان‌محمدي و صفدر يوسفلو هر کدام دو گل براي پرسپوليس زدند و تک گل استقلال را هم محمدرضا مهرانپور به ثمر رساند.

به اين ترتيب از گروه اول رقابت‌ها تيم‌هاي پرسپوليس با 9 امتياز و پاراگ با شش امتياز راهي نيمه‌ نهايي شدند.

نکته قابل توجه در برگزاري رقابت‌هاي ديشب مي‌توان به حضور محمد رويانيان و سعيد شيريني، مديرعامل و سرپرست پرسپوليس در اين رقابت‌ها اشاره کرد تا جايي که برد دربي مقابل ديدگان اين دو نفر به وقوع پيوست.

همچنين در پايان رقابت‌هاي شب گذشته حسن خان‌محمدي به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شد.

امشب (جمعه) با برگزاري دو ديدار از گروه دوم، رقابت‌هاي مرحله مقدماتي با مشخص شدن چهره تيم‌هاي صعود کننده به نيمه‌نهايي به پايان خواهد رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ