آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 14:56 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (جمعه 26 جولای)

رئال مادرید از جذب سوارز دست کشید: رئال مادرید در راه خرید لوئیس سوارز تسلیم شد و از ادامه تلاش دست کشید. غول های اسپانیایی احساس می کنند با وجود کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و دو بازیکن جوان خود، خسه و موراتا، قدرت کافی را در خط حمله خود دارند.

وراتی و درخواست ترک پاریسن ژرمن: گفته می شود ستاره جوان تیم پاریسن ژرمن، مارکو وراتی درخواست ترک باشگاه فرانسوی را کرده است؛ با چند مشتری جدی، از جمله ناپولی، که خود را آماده جذب این بازیکن کرده است.

فابرگاس می خواهد به منچستریونایتد بپیوندد: هافبک تیم بارسلونا، سسک فابرگاس، به دوستان خود در انگلستان گفته است که می خواهد با ترک کمپ نو، به منچستریونایتد بپیوندد. این ملی پوش اسپانیایی مجذوب مرتب و ثابت بازی کردن در اولدترافورد و حضور در کنار رابین فن پرسی شده است.

علاقه میلان به جان: آث میلان به اولا جان، بازیکن تیم بنفیکا علاقه مند است و اکنون در حال مذاکره با  Doyen Sports Group است، شرکتی که قسمتی از حق این انتقال این بازیکن را داراست.

 

رقابت لیورپول و بنفیکا بر سر آتسو: لیورپول اکنون بنفیکا را در مسیر جذب کریستین آتسو، وینگر تیم پورتو، رقیب خود می بیند.

 

 

فولهام در آستانه جذب اوسوالدو: فولهام در آستانه جذب پابلو اوسوالدو، مهاجم تیم رم، با مبلغ 8.6 میلیون پوند قرار دارد.

 

ادامه مذاکرات رم و آرسنال بر سر ژروینیو: باشگاه رم در حال مذاکره با آسنال است و این بار پیشنهادی 7 میلیون پوندی ارائه کرده است.

اتلتیکو مادرید به دنبال گوارین و کاپوئه: باشگاه اتلتیکو مادرید به منظور تقویت خط هافبک خود، قصد دارد فردی گوارین از اینتر و اتیئنه کاپوئه از تولوز را به خدمت بگیرد.

لیورپول می خواهد سولدادو را جانشین سوارز کند: لیورپول قصد دارد تا در صورتی که لوئیس سوارز این تیم را ترک کرد، روبرتو سولدادو را جانشین وی کند. قرمزها امیدوارند تا بتوانند در این راه تاتنهام را شکست دهند و تا 3 آگوست این قرارداد را نهایی کنند.

کالو انتقال به وستهم را رد کرد: سالومون کالو شانس بازگشت به لیگ برتر را با رد پیشنهاد وستهم، رد کرد. بعد از اینکه تیم وستهم نتوانست جایگاه او در ترکیب اصلی را تضمین کند، بازیکن سابق چلسی پیشنهاد بازی کردن در آپتون پارک را رد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ