اوساسونا رئال مادريد را متوقف کرد
تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, | 11:3 | نویسنده : Amir

اوساسونا، قعرنشين جدول باشگاههاي برتر فوتبال اسپانيا(لاليگا) شنبه شب رئال مادريد را متوقف کرد تا روزهاي کهکشاني پوشان تلخ تر از پيش شده و اميدهايشان براي قهرماني در لاليگا کمرنگ تر شود.

رئال مادريد در حالي ديشب به نتيجه بدون گل در خانه اوساسونا - ورزشگاه رينو د ناوارا شهر پامپلونا - و کسب يک امتياز از آن رضايت داد که حالا اختلافش با بارسلونا - صدرنشين 52 امتيازي جدول لاليگا- به 15 امتياز رسيده است.

بسياري از ناظران معتقدند وقتي رئال مادريد که نياز به برد در همه بازيهاي فراروي خود دارد در برابر قعرنشين جدول متوقف مي شود، کاري دشوار و در حد محال خواهد بود که خوزه مورينيو بتواند در ساير بازيها پيروز شده و به روياي خود به سه قهرماني در لاليگا با رئال مادريد برسد و بعد آن را ترک کند.

اين در حالي است که با چنين نتايجي احتمالا اختلافات هيات رييسه باشگاه رئال مادريد نيز با مورينيو پررنگ تر شده و اين شرايط مي تواند بيش از پيش اوضاع آن را تحت تاثير قرار دهد.

رئال مادريد در حالي‌ امشب به مهماني اوساسونا رفته بود که سرخيو راموس به دليل گرفتن دو کارت زرد در آخرين ديدار مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي از بازي اخراج شد و از حضور در اين بازي محروم بود ضمن آنکه به دليل توهين به داوران چهار ديدار ديگر را نيز بازي نخواهد کرد، کريستيانو رونالدو هم در ديدار هفته گذشته لاليگا پنجمين کارت زرد را گرفت و او نيز از اين ديدار محروم بود.

علاوه بر آنها، په په به دليل مصدوميت و عمل جراحي حداقل تا سه هفته ديگر بازي نخواهد کرد .

در چنين شرايطي، تيم اوساسونا که قبل از اين ديدار با 14 امتياز از 54 امتياز ممکن ، آخرين تيم جدول لاليگا بود ، سعي‌ داشت براي جلوگيري از سقوطش به دسته دوم هر طور شده است کاري بکند.

دو تيم در نيمه نخست ديدار ، بازي کمرنگ و دور از هيجاني انجام دادند و فقط در دقايق پاياني نيمه نخست بود که دروازه همديگر را تهديد کردند .

نيمه دوم در حالي‌ آغاز شد که باران شديد پامپلونا، چمن زمين را ليز کرده و بازي را کند مي‌‌کرد. اوساسونا در دقايق آغازين اين نيمه ، فشار خود را بر تيم مادريدي افزايش داد و رئال مادريد را به گونه اي تحت فشار گذاشت که اگر دفع‌هاي خوب کاسياس نبود حتما نتيجه آن، به جاي تساوي شکست رئال مادريد ثبت مي شد.

مورينيو سرمربي‌ رئال مادريد در غياب کريستانوو رونالدو بهترين بازيکن مهاجم خود در دقيقه 57 ديدار براي تسريع در حرکت توپ دو تعويض انجام داد و بنزما را به جاي دي ماريا و کاکا را به جاي هيگوايين به زمين وارد کرد. او 10 دقيقه بعد نيز مسعود اوزيل را به جاي مودريچ به زمين آورد اما بازي همچنان در دست اوساسونا بود.

در اين ميان، رئال مادريد توسط خوسه کايخون دروازه اوساسونا را چندين بار تهديد کرد اما آندرس دروازه بان اوساسونا با دفع چند توپ، تلاش او را ناکام گذاشت.

از سوي ديگر، کاکا در دقيقه 75 ديدار و در حالي‌ که تنها 18 دقيقه در زمين بود ، دومين کارت زرد خود را در اين مسابقه گرفت و رئال مادريد را با 10 بازيکن گذاشت. از آن پس ، بازي دو تيم ديگر جذابيتي نداشته و اين ديدار بدون هيچ گلي‌ به پايان رسيد .

در ديدار‌هاي ديگر هفته نوزدهم لاليگا ، تيم اتلتيک بيلبائو در زمين خود- سن مامس- با نتيجه دو بر يک در برابر رايو وايکانو شکست خورد، وايادوليد با نتيجه سه بر يک تيم مايورکا را مغلوب کرد و تيم اسپانيول با نتيجه يک بر صفر بر سلتا د ويگو پيروز شد .

در آخرين ديدار شنبه شب ، تيم والنسيا و سوييا در ورزشگاه مستايا شهر والنسيا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه دو بر صفر به سود تيم ميزبان تمام شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ