نتايج هفته بيستم لوشامپيونه فرانسه
تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, | 11:4 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي فوتبال مون‌پليه، بوردو و برست به پيروزي مقابل حريفان خود رسيدند، ليون با کسب برد صدرنشين شد.


شب گذشته پيکارهاي هفته بيستم ليگ فوتبال دسته اول فرانسه موسوم به لوشامپيونه با 5 ديدار ادامه يافت که 4 تيم پيروز شدند که بخاطر يک برد، پاري‌سن‌ژرمن صدرنشيني را از دست داد و همچنين فاتح پيشين اين مسابقات به تساوي رسيد.

در اولين پيکار انجام گرفته مون پليه، مدافع عنوان قهرماني در جدال خانگي 2 بر صفر از سد لورينت در ورزشگاه دولاموسون پيروز شد. ژائتان چربونير در دقايق 79 و 89 گلزني کرد.

ميزبان با اين برد صاحب 29 امتياز شد و در مکان هشتم جاي گرفت.

بوردو نيز با همين نتيجه؛ اما در پيکاري خارج از خانه با رن برنده شد. يوان ژوفران 57 و هانري سايوو 66 براي ميهمان گل زدند.

بوردويي‌ها اکنون با 32 امتياز صاحب رده چهارم جدول هستند.

«برست» نيز بردي مشابه در خانه «افيان» کسب کرد. ادن باست 16(پنالتي) و برنو ژروژي 88 براي برست گلزني کردند. تيم برنده بازي اکنون 24 امتيازي و صاحب رده سيزدهم جدول است.

آخرين تيم پيروز پيکارهاي ديشب المپيک ليون بود که در ورزشگاه دلب در حضور 13 هزار نفر بر «ترويه» ميزبان خويش 2 بر يک غلبه کرد.

ليوني‌ها توسط ماکسيم گونالون 11 و ساموئل اوميتي 75 به گل رسيدند. در حالي که دروازه آن‌ها در دقيقه 38 توسط بنژامين نيوه باز شد. با اين برد ليوني‌ها به 41 امتياز رسيده و از پاري‌سن‌ژرمن، جلو زده و پيشتاز مسابقات شدند.

همچنين ليل که دو فصل فاتح اين مسابقات شد، در خانه نانسي به نتيجه‌اي بهتر از تساوي 2 بر 2 نرسيد. ليل با 30 امتياز در رده هفتم جدول است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ