اردوي تيم ملي فوتبال در پرتغال لغو شد
تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, | 14:13 | نویسنده : Amir

دبيرکل فدراسيون فوتبال از لغو اعزام‌هاي برون مرزي تيم‌هاي ملي فوتبال ايران از جمله اردوي تيم ملي بزرگسالان در پرتغال خبر داد.


مهدي محمد نبي دبير کل فدراسيون فوتبال با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به تقويم ورزشي فدراسيون و هر آنچه که بارها در جلسات هيات رئيسه مطرح و به تصويب رسيده بود، برنامه‌هاي عملياتي فدراسيون به ويژه تيم‌هاي ملي (در 18 رده مختلف) در اولويت قرار داشته و دارد. آمار منتشر شده از سوي شوراي برون مرزي وزارت ورزش و جوانان، حاکي از اين مدعا است که فدراسيون فوتبال در يکسال اخير نزديک به 100 اعزام برون مرزي داشته که به همين نسبت نيز تيم‌هاي خارجي که از آسيا و اروپا در مسابقاتي که فدراسيون فوتبال ميزبان آن بوده به ايران آمده‌اند، ارائه خدمات به 5000 ورزشکار در يکسال اخير نشان مي دهد که فدراسيون وظيفه ذاتي خود را انجام داده است.

وي در ادامه بيان کرد: بعد از کسب موفقيت‌هاي اخير در مسابقات رسمي و بين المللي، برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي حضور موفق تيم‌هاي ملي، نوجوانان در جام جهاني 2013 امارات، تيم ملي فوتبال ساحلي در جام جهاني 2013 تاهيتي و تيم ملي بزرگسالان در مسابقات جام جهاني 2014 برزيل انجام شده است اما به دليل عدم تامين اعتبار و نداشتن منابع مالي در حال حاضر، عليرغم تمام تلاش هاي صورت گرفته، متاسفانه نمي‌توانيم اردوهاي پيش بيني شده مانند اعزام تيم ملي فوتبال ساحلي به برزيل، تيم ملي نوجوانان به اردوي آلمان و تيم ملي بزرگسالان به اردوي ليسبون را اجرايي کنيم.

پس از صعود تيم ملي به جام جهاني، کارلوس کي‌روش گفته بود تنها در شرايطي به همکاري‌اش با فوتبال ايران ادامه مي‌دهد که برنامه‌هايش اجرايي شود، در غير اين صورت حاضر نيست در "سفر تفريحي" به برزيل همراه ايران باشد. در اين شرايط به نظر مي‌رسد حمايت مالي از فدراسيون فوتبال بايد يکي از اولويت‌هاي اصلي دولت جديد باشد تا تيم ملي ايران بتواند براي نخستين بار از مرحله گروهي جام جهاني صعود کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ