آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, | 17:0 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (شنبه 27 جولای)

لیورپول با 350 میلیون پوند به فروش می رسد: مالکان باشگاه لیورپول، FSG، به دنبال پول نقد هستند تا سهام خود در آنفیلد را به فروش برسانند؛ این در حالی است که تنها 3 سال پیش با مبلغ 300 میلیون پوند باشگاه را خریداری کرده بودند. بعد از اینکه در رساندن قرمزها به میان تیمهای برتر لیگ به زحمت افتادند، اکنون آماده اند تا بیش از این ضرر نکنند.

پاریسن ژرمن در حال مذاکره پیشرفته با نانی: باشگاه پاریسی در حال انجام مذاکرات پیشرفته برای انتقال نانی از منچستریونایتد است، بازیکنی که ظاهراً آینده ای در یونایتد نخواهد داشت.

فیورنتینا هم برای جذب ده روسی وارد میدان شد: باشگاه فیورنتینا قصد دارد برای جذب ده روسی با تیمهای چلسی و منچسترسیتی رقابت کند.

اینتر به دنبال لاوتزی و ناینگولان: با میلیون ها پولی که توهیر قصد دارد به نقل و انتقالات باشگاه کمک کند، نراتزوری دو هدف بزرگ را زیر نظر گرفته است؛ ازکوئیل لاوتزی از PSG و راجا ناینگولان از کالیاری.

رم در ازای پیانیچ پاستوره را می خواهد: بعد از اینکه اعلام شد، پاریسن ژرمن قصد خرید میرالم پیانیچ را دارد، باشگاه رم هم درخواست بازگشت خاویر پاستوره به سری آ را کرده است.

اینتر توجه اش را معطوف گوستاوو می کند: اینتر از نزدیک وضعیت لوئیز گوستاوو از بایرن مونیخ را زیر نظر گرفته است، چرا که آنها می خواهند با افزدون این بازیکن در تابستان، خون تازه ای به رگهای خط هافبک شان تزریق کنند.

اندیشه حضور اولا در میلان رنگ می بازد: آث میلان در حال بررسی انتقال وینگر تیم بنفیکا، جان اولا، بود اما رقم فسخ قرارداد ملی پوش هلندی می تواند برای غول های سن سیرو مشکل ایجاد کند.

پیگرینی برای تکمیل کردن ترکیبش په په را می خواهد: مانوئل پیگرینی می خواهد په په را از رئال مادرید به خدمت بگیرد و بر این باور است که این می تواند آخرین خرید باشد و ترکیب را کامل کند.

آرسنال پیشنهاد جدیدی برای سوارز می دهد: آرسنال از اینکه 2 پیشنهاد قبلی اش از طرف لیورپول رد شده است، ناامید نیست، و اکنون در حال برنامه ریزی است تا طی هفته های آینده پیشنهاد سوم خود را هم ارائه کند. گفته می شود قرمزها برای مهاجم اروگوئه ای خود 50 میلیون پوند می خواهند.

 

چلسی به دنبال دوریا با 13 میلیون یورو: باشگاه چلسی در رقابت برای جذب مدافع میانی 18 ساله بوتافوگو، دوریا، گوی سبقت را از رقبا ربوده است. تاتنهام هم به این مدافع برزیلی علاقه دارد اما انتظار نمی رود که او با مبلغی کمتر از 13 میلیون یورو [فسخ قرارداد] اجازه خروج داشته باشد.

مارتینو 2 بازیکن از اولد بویز را می خواهد: جراردو مارتینو 2 بازیکن را به مدیران بارسلونا پیشنهاد کرده است: یک دفاع راست به نام مارکوس کاسرس و یک مدافع میانی به نام سانتیاگو ورجینی. هر 2 این بازیکنان در تیم نیوولز زیر نظر او بازی کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ