دیدار دوستانه؛ والرنگا 0 - 7 بارسلونا؛ قدم مارتینو سبک بود!+ دانلود فیلم خلاصه بازی

تیم بارسلونا بعد از شکست مقابل بایرن، در دومین بازی پیش فصل خود، در نروژ میهمان تیم والرنگا این کشور بود، که در نهایت با 7 گل این تیم را در هم کوبید!

دیدار دوستانه؛ والرنگا 0 - 7 بارسلونا؛ قدم مارتینو سبک بود!

ترکیب بارسلونا: پینتو، مونتویا، بارترا، ماچرانو، آدریانو، دوس سانتوس، سرخی روبرتو، سانگ، تیو، مسی، سانچز

ترکیب والرنگا: هیرشفلد، موری، لارسن، اوگوده، توماسون، هاستاد، هوگ، آنه نه، براتن، زهید

 

گل اول بازی خیلی زود و در دقیقه 5 از راه رسید؛ مسی از زمین خودی پاسی بلند و خوب برای سانچز فرستاد، او هم با فضایی که داشت تا محوطه جریمه پیش رفت و بعد از سر توپ زدن، با پای چپ دروازه حریف را باز کرد.

1 دقیقه بعد مسی باز هم با پاسی استثنایی تیو را از سمت چپ تک به تک کرد، و او هم با بغل پایی زمینی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 13 سرانجام خود مسی هم گل زد؛ او پشت محوطه توپ را از سرخی روبرتو گرفت و بعد از جاگذاشتن 2 بازیکن ضربه زمینی خود را زد و حساب کار را 3 - 0 کرد.

در دقیقه 42 نیمه اول بارسا گل چهارم را هم به ثمر رساند؛ سانچز از سمت راست توپ را به داخل محوطه پاس داد، دوس سانتوس توپ را گرفت و زیر فشار مدافع والرنگا، ضربه اش را زد که توپ از کنار تیر دروازه به گل چهارم تبدیل شد.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه 52 بارسلونا گل پنجم را هم به ثمر رساند؛ سانچز با پاسی در عمق دونگو را راه انداخت، او هم ضربه زمینی خود را از داخل محوطه زد و حساب کار را 5 - 0 کرد.

در دقیقه 56 دونگو دومین گل خود را هم به ثمر رساند؛ باز هم پاس گل دیگری از الکسیس سانچز باعث شد تا بازیکن کامرونی 6مین گل تیمش را به ثمر برساند.

سرانجام در دقیقه 85 با گل رومان، پرونده گلزنی بارسا بسته شد؛ او از سمت چپ وارد محوطه والرنگا شد و بعد از حرکتی در عرض تا نزدیکی نقطه پنالتی، ضربه دیدنی خود را به گوشه دروازه فرستاد.

بدین ترتیب بارسلونا دومین دیدار خود در پیش فصل را در حالی که مارتینو، مربی جدید تیم هم در ورزشگاه حضور داشت، با پیروزی پشت سر گذاشت.

 

دانلود فیلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ