دیدار دوستانه؛ رئال مادرید 1 - 0 پاریسن ژرمن؛ آنچلوتی هم تیم سابقش را برد+دانلود فیلم گلهای بازی

تیم رئال مادرید در ورزشگاه اولوی شهر گوتنبورگ سوئد، موفق شد تا تیم سابق کارلو آنچلوتی را شکست دهد.

دیدار دوستانه؛ رئال مادرید 1 - 0 پاریسن ژرمن؛ آنچلوتی هم تیم سابقش را برد

ترکیب رئال مادرید: دیگو لوپز، په په، کوئنترائو، ناچو، کارواخال، خدیرا (موراتا)، مودریچ (کاسمیرو)، اوزیل، ایسکو (دی ماریا)، بنزما (کاکا)، رونالدو

ترکیب پاریسن ژرمن: سیریگو، ژاله (کومان)، الکس، ساخو (تیاگو سیلوا)، مکسول، پاستوره، موتا، ماتویدی (وراتی)، لوکاس مورا (ون در ویل)، لاوتزی (اونگندا)، ایبراهیموویچ

تیم رئال مادرید در دقیقه 23 تک گل بازی را به ثمر رساند؛ در حالی که روی حرکت مکسول و لاوتزی می توانست دراوزه خود را باز شده ببیند، اما این موقعیت را تبدیل به ضد حمله ای استادانه کردند و با 3 بازیکن به گل رسیدند؛

رونالدو در میانه میدان توپ را به بنزما سپرد، او هم اوزیل را از سمت راست به حرکت در آورد، اوزیل پشت محوطه در عرض حرکت کرد و توپ را به بنزما پاس داد تا ضربه زمینی و سرضرب بنزما به گوشه دروازه سیریگو راه پیدا کند.

در دقیقه 38 لاوتزی در شرایط تک به تک با لوپز، فرصتی عالی را از دست داد تا شانس مساوی کردن بازی را از دست بدهند.

در دقیقه 42 رئال مادرید به گل دوم نزدیک شد؛ حرکت خوب کوئنترائو و ارسال او به روی دروازه با ضربه سر بنزما همراه شد که توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید؛ ضمن اینکه در این نیمه مودریچ از رئال مادرید و ماتویدی از PSG کارت زرد گرفتند.

با شروع نیمه دوم ایسکو و مودریچ جای خود را به دی ماریا و کاسمیرو دادند.

در دقیق 63 لوران بلان هم 3 تعویض انجام داد تا شرایط تیمش را که تحت فشار بود تغییر دهد؛ تیاگو سیلوا، مارکو وراتی و اونگندا به جای ساخو، ماتویدی و لاوتزی به بازی آمدند.

در دقیقه 67 هم کاکا جای کریم بنزما را در ترکیب رئال مادرید گرفت تا احتمالاً نویدی باشد که در این فصل به عنوان مهاجم به کار گرفته خواهد شد.

در دقیقه 70 روی حرکت دیدنی رونالدو و پاس او به اوزیل رئال مادرید به گل دوم نزدیک شد اما ضربه اوزیل به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 73 پاریسن ژرمن 2 تعویض دیگر انجام داد؛ لوکاس مورا و ژاله جای خود را به ون در ویل و کومان دادند.

در نهایت بازی با نتیجه 1 - 0 به سود رئال مادرید به پایان رسید؛ شاگردان آنچلوتی در این دیدار برخلاف بازی با لیون از اول بازی تا پایان تیم برتر میدان بودند و عملکرد بهتری داشتند.

بعد از این بازی رئال مادرید برای رقابت های گینس به آمریکا سفر خواهد کرد، پاریسن ژرمن هم برای برگزاری دیدار سوپرکاپ فرانسه به پاریس بازخواهد گشت.

دانلود فیلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ