انتقادابراهيم توره ازسران باشگاه موناکو و رانيري
تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, | 13:58 | نویسنده : Amir

بازيکن آفريقايي اسبق تيم‌هاي ايراني پرسپوليس و سپاهان از رفتار باشگاه موناکو و مربي ايتاليايي‌اش «کلاديو رانيري» انتقاد کرد.


ابراهيم توره که در سال‌هاي 2007 تا 2011 در ليگ برتر ايران به ميدان رفت،‌اين روزها از دست باشگاه فرانسوي شاکي است.
گلزن 27 ساله و سنگالي در تازه‌ترين اظهار نظر خود عليه باشگاه موناکو که هم اکنون به دسته اول ليگ فرانسه صعود کرده و نيز شخص کلاديو رانيري انتقاد کرد. وي گفت: در فصل گذشته براي صعود موناکو به دسته اول خيلي تلاش کردم. در 35 بازي 18 گل زدم. تلاش‌ من آنقدر زياد بود که حتي برخي به من لقب طراح صعود تيم به دسته اول را دادند. اما اکنون مورد بي‌مهري از طرف تيم و مربي قرار مي‌گيرم. واقعا اين موضوع را نمي توانم درک کنم.

او ادامه داد: در تمام دوراني که براي موناکو به ميدان رفته‌‌ام، هميشه سعي کردم،‌ اميدوار باقي بمانم. اما واقعا اين که باشگاه مرا تحت فشار مي‌گذارد و مي گويد درخواست رقم سنگين براي ادامه همکاري کرده ام و مربي نيز مي‌خواهد مرا روي نيمکت بنشاند، واقعا رفتاري غير ورزشي است.

توره افزود: ‌با اين حرکات من چنين برداشت مي کنم موناکو به همکاري با من علاقمند نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ