توافق تاتنهام و والنسيا بر سر انتقال سولدادو
تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, | 10:5 | نویسنده : Amir

باشگاه تاتنهام پذيرفت تا مبلغ 30 ميليون يورويي که در قرارداد روبرتو سولدادو ذکر شده، را پرداخت کند و در همين هفته، ستاره ملي پوش والنسيا را به خدمت بگيرد.


 فرانکو بالديني، مدير ورزشي تاتنهام، اين هفته به والنسيا سفر کرد تا با مديران اين باشگاه در مورد انتقال اين بازيکن مذاکره کند اما پيشنهاد اين باشگاه در مورد انتقال سولدادو با مبلغ 26 ميليون يورو به همراه مبلغي براساس عملکرد بازيکن، از سوي باشگاه اسپانيايي رد شد.

دنيل لوي، رئيس باشگاه تاتنهام، اميدوار بود که اين بازيکن را به مبلغي پايين تر از 30 ميليون يورو به خدمت بگيرد اما اظهار علاقه ليورپول به خريد اين بازيکن باعث شد تا تاتنهامي ها خيلي سريع دست به کار شوند و بالديني با يک تماس تلفني با آمادئو سالوو، رئيس باشگاه والنسيا، موافقت باشگاهش با مبلغ پيشنهاد آنها را اعلام کرد.

ميروسلا ديوکيچ، سرمربي جديد والنسيا، تمايل داشت تا سولدادو را حفظ کند اما شب گذشته و بعد از ديدار مقابل ميلان، تلويحا جدايي اين بازيکن را پذيرفت:" اگر انتقال او به تاتنهام تاييد شده، براي او بهترين ها را آرزو مي کنيم."

 سولدادو که سال قبل پيشنهاد تاتنهام را رد کرده بود، پيش از اين، با اين باشگاه به توافق رسيده و اکنون آماده رفتن به لندن است.

او که در سال 2010 به عنوان جانشين داويد ويا به والنسيا پيوست، در 141 ديدار براي اين باشگاه، 81 گل به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ