تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, | 10:26 | نویسنده : Amir

مایکل اوون می گوید در صورتی که سوارز به آرسنال برود غافلگیر خواهد شد.

رفتن سوارز به آرسنال غافلگیر کننده است

تا کنون دو پیشنهاد قبلی آرسنال برای سوارز رد شده اند. به نظر می رسد خود او می خواهد از لیورپول جدا شود اما باشگاه قصد فروشش را ندارد. مهاجم سابق لیورپول می گوید اگر سوارز می خواهد مرسی ساید را ترک کند رفتن به لالیگا برایش بهتر است.

" آرسنال باشگاه شگفت انگیزی است و سهم بزرگی دارد اما لیورپول هم به همان اندازه بزرگ است، اگر بزرگ تر نباشد. اگر او به آرسنال برود بسیار متعجب خواهم شد. مادرید و بارسلونا معقول تر به نظر می رسند. من با خود می اندیشم با توجه به عظمت لیورپول چرا او می خواهد باشگاه را ترک کند و در انگلیس بماند. "

حضور در لیگ قهرمانان یکی از دلایل تمایل سوارز به ترک لیورپول است اما اوون می گوید دو تیم اسپانیایی نسبت به آرسنال شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند.

" اگر از نقطه نظر سوارز به ماجرا نگاه کنید می توانید درک کنید که او می خواهد به اوج فوتبال برسد که بازی در لیگ قهرمانان است. مشحصا در حال حاضر لیورپول در لیگ قهرمانان حضور ندارد. صادقانه بگویید، می توانید ببینید آرسنال فصل بعد قهرمان لیگ قهرمانان می شود یا از مرحله گروهی بالا می آید؟ تا زمانی که چند بازیکن خوب نخرند من که نمی توانم این را تصور کنم. "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ