آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, | 16:34 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فووتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (دوشنبه 29 جولای)

بارسا به دنبال رویس، ماتا یا گوندوعان: اگر سسک فابرگاس در این تابستان بارسلونا را به مقصد یونایتد ترک کند، آبی اناری ها تلاش خواهند کرد تا جای او را با خوان ماتا یا زوج موفق دورتموند، مارکو رویس و ایلکای گوندوعان پر کنند.

گرث بیل در آستانه پیوستن به رئال مادرید: گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که گرث بیل دیگر نمی خواهد برای تاتنهام بازی کند و می تواند در ساعت های آینده به رئال مادرید بپیوندد. این بازیکن 100 میلیون یورو برای رئال مادرید هزینه خواهد داشت.

وردربرمن به دنبال انتقال قرضی چان: گفته می شود توماس ایشین، مدیر تیم وردربرمن، به دنبال انتقال قرضی بازیکن جوان بایرن مونیخ، امره چان است. به نظر می رسد قهرمان آلمان نیز به این بازیکن 19 ساله برای پیشرفت اجازه رفتن خواهد داد.

لیورپول مدافع بنفیکا را به صورت قرضی می خواهد: لیورپول قصد دارد مدافع تیم بنفیکا، لورنزو ملگارخو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. قرمزها می خواهند سمت چپ خود را تقویت کنند و آماده اند تا پیشنهاد خود را برای این بازیکن 22 ساله ارائه کنند.

بایرن و پیشنهاد 40 میلیون یورویی به داوید لوئیز: قهرمان اروپا، بایرن مونیخ، در حال آماده سازی پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای مدافع تیم چلسی است. پپ گواردیولا با آبی ها تماس گرفته و مصمم است تا این مدافع برزیلی را به تیمش اضافه کند.

لیون پیشنهاد 8 میلیون پوندی نیوکاسل را رد کرد: نیوکاسل بعد از ارائه پیشنهاد 8 میلیون پوندی به مهاجم تیم لیون، بافتیمبی گومیس، خود را آماده امضای قرارداد با این بازیکن کرده بود، اما پیشنهادش از طرف باشگاه فرانسوی رد شد.

من یونایتد پیشنهاد 41 میلیون یورویی آماده می کند: منچستریونایتد آماده است تا پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای سسک فابرگاس، هافبک تیم بارسلونا ارائه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ