فرزاد حاتمي از استقلال شکايت کرد
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 8:43 | نویسنده : Amir

فرزاد حاتمي، مهاجم جديد فولادخوزستان از باشگاه استقلال تهران شکايت کرد.


حسين ابن قاسم، سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص شکايت حاتمي اظهارکرد: فرزاد حاتمي نامه اي از باشگاه استقلال تهران در دست دارد که طبق آن فتح الله زاده، مديرعامل اين باشگاه گفته است، چنان چه با شما به توافق مالي نرسيديم، بازيکن آزاد محسوب خواهي شد و مهر و امضاي فتح الله زاده نيز پاي اين نامه است.
وي با اشاره به اين که اين موضوع هيچ ارتباطي با باشگاه فولاد ندارد، ادامه داد: باتوجه به اين که حاتمي و باشگاه استقلال تهران با يکديگر به توافق نرسيده اند، او بازيکن آزاد محسوب مي شود ولي سازمان ليگ اين نامه را قبول ندارد و فتح الله زاده بايد نامه اي مبني بر اين که حاتمي مي تواند براي فولاد بازي کند، به اين سازمان بدهد.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان با بيان اين که متاسفانه فتح الله زاده اين نامه را براي سازمان ليگ ارسال نمي کند، افزود: در اين راستا نيز حاتمي نامه اي به فدراسيون فوتبال نوشته و نامه قبلي را هم به آن پيوست کرده است.

وي بيان کرد: فدراسيون فوتبال نيز بررسي اين موضوع را به سازمان ليگ ارجاع داده است و سازمان ليگ نيز آن را به کميته انضباطي ارجاع داده تا حکمي در اين زمينه صادر کند.

ابن قاسم در پاسخ به اين سوال که آيا حاتمي به ديدار فولاد برابر فجرسپاسي خواهد رسيد؟ گفت: هم ما، هم خود حاتمي و هم مدير برنامه هايش در تلاش هستيم تا اين نامه سريع به کميته انضباطي رفته و طي يکي دو روز، حکم آن صادر شود. به هر حال براي حضور او در فولاد بايد اين تشريفات اداري انجام شود.

وي در ادامه درباره شرايط فعلي تيم فولاد اظهارکرد: خدا را شکر روز گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و قبل از آن نيز فرکي صحبت هاي بسيار خوبي با بازيکنان داشت.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به اين که روز جمعه (11 مردادماه) در اهواز به مصاف فجرسپاسي خواهيم رفت، گفت: فجر تيم جوان و دونده اي است ولي ما باتوجه به اين که ميزبان هستيم، به دنبال کسب سه امتياز اين بازي بوده تا شکست برابر سپاهان را جبران کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ