کرار جاسم دوباره براي النجف گلزني کرد!
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 8:44 | نویسنده : Amir

کرار جاسم عصر امروز (دوشنبه) در چارچوب ليگ فوتبال عراق براي تيم النجف مقابل زاخو به ميدان رفت و گلزني کرد!

در شرايطي که کرار جاسم چند روز بعد از عقد قرارداد داخلي با باشگاه استقلال تهران که از طريق يکي از کارمندان سفارت عراق در تهران صورت گرفت، در ليگ عراق براي تيم النجف مقابل سليمانيه به ميدان رفت و دو گل زد، امروز براي دومين بار بعد از عقد قرارداد با استقلال براي النجف در يک مسابقه رسمي به ميدان رفت و گلزني کرد!
در اين مسابقه که به ميزباني النجف برگزار شد و به تساوي يک بر يک انجاميد، ابتدا فراس اسماعيل در دقيقه 83 تيم مهمان را پيش انداخت اما کرار جاسم موفق شد در دقيقه 88 گل تساوي را وارد دروازه تيم زاخو کند. کرار جاسم بعد از پايان اين مسابقه اعلام کرد: «با باشگاه استقلال تهران به توافق رسيده ام و قرار است طي روزهاي آينده براي عقد قرارداد رسمي با اين تيم راهي ايران شوم.»

اين در حاليست که باشگاه استقلال پيش از اين اعلام کرده بود قرارداد کرار جاسم با تيم النجف عراق، روز اول ماه جولاي (دهم تيرماه 92) و قبل از پايان مهلت مقرر براي نقل و انتقال بازيکنان خارجي فسخ شده و اين بازيکن به استقلال پيوسته است!

جالب تر اينکه، مديران باشگاه استقلال بي اطلاع از حضور مجدد کرار جاسم در ترکيب تيم النجف و گلزني اين بازيکن، کماکان مشغول استعلام از نهادهايي مثل اي اف سي و فيفا در خصوص عقد قرارداد با وي هستند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ