سانتانا: ترک دورتموند، تصمیم سختی بود
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 9:5 | نویسنده : Amir

مدافع برزیلی شالکه اذعان می کند که به دلیل اختلافات شدید دو تیم روهری، به چیزهایی که در انتظارش هستند فکر می کند.

سانتانا: ترک دورتموند، تصمیم سختی بود
 
فلیپه سانتانا اذعان می کند که ترک بروسیا دورتموند برای پیوستن به شالکه تصمیم دشواری بوده و همچنین می گوید که برای شنیدن توهین از طرف هواداران دو تیم آماده است.

دو تیم روهری دشمنی دیرینه ای دارند و این مدافع برزیلی به خوبی می داند که در مسابقه دربی، مورد لطف هواداران قرار خواهد گرفت!

او در مصاحبه با سایت گل گفت:"این یک تصمیم سخت بود. اگر چه برای من، تغییر بخاطر شانس های جدیدی که به من داده، خوب است و حالا باید ببینیم که چه اتفاقی می افتد اما از زمانی که من به اینجا آمده ام به گرمی از من استقبال شده و هم تیمی ها و هواداران از بدو ورود با من خوب بوده اند. از وقتی که به اینجا آمده ام با من رفتار بدی نشده و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند اما من حتی آماده هو شدن نیز هستم."

او افزود:"هر اتفاقی که در دورتموند افتاده، گذشته و من همیشه به خاظر چیزهایی که در آن جا تجربه کردم از دورتموند سپاسگزارم.آنچه را که در دورتموند و در کنار همه مردم و  کسانی که در کنار من کار می کردند را آموختم فراموش نخواهم کرد اما هر کس باید راه خودش را پیدا کند و من ادامه راهم را در اینجا دیدم. من برای دورتموند بهترین ها را آرزو می کنم اما حالا در شالکه هستم و این چیزی است که اهمیت دارد."

در پایان، سانتانا در خصوص قرار گرفتن در ترکیب اصلی شالکه گفت که هیچ چیز در اینجا ضمانت نشده. وی اضافه کرد:"من همیشه می گویم که هیچ بندی در قرارداد من وجود ندارد که بگوید که تو در تمام بازی ها بازی خواهی کرد؛ من باید برای آن بجنگم. متاسفانه در هفته پیش کمی احساس ناراحتی کردم اما من دوباره آماده ام و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند و فصل خوبی را آغاز کنم."

سانتانا با مبلغ 1میلیون یورو از بروسیا دورتموند به تیم شالکه 04 پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ