میلان از دنبال کردن مدافع اینتر دست کشید
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 9:6 | نویسنده : Amir

میلان که پس از مصدوم شدن بونرا به دنبال جانشینی برای وی بود مدافع اینترمیلان را بهترین گزینه می دانست اما ساعاتی پیش مذاکرات با شکست مواجه شد.

رسمی: میلان از دنبال کردن مدافع اینتر دست کشید

ماتیاس سیلوستره 9 بار برای اینتر در فصل گذشته به میدان رفت و این شایعه به وجود آمده بود که او احتمالا پیراهن اینتر را با میلان عوض خواهد کرد. اما نایب رئیس باشگاه میلان از روند مذاکرات بسیار ناراحت است. آدریانو گالیانی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ”به جای این که در مذاکرات امروز پیشرفت داشته باشیم از توافقات دورتر شدیم. بنابراین به اهداف دیگر نگاهی می اندازیم. آیا مذاکرات برای اضافه کردن سیلوستره به رختکن را متوقف کرده ایم؟ قطعا بله!“

با منتفی شدن پیوستن این مدافع 28 ساله آرژانتینی، میلان امیدوار است بتواند مدافع دیگری را حتی به صورت قرضی جایگزین دانیله بونرا کند. بونرا به خاطر مصدومیت زانو دست کم سه ماه از میادین به دور خواهد بود. پس از مصدومیت این مدافع و همین طور به فروش رفتن ماریو یپس و بارتوژ سالامون، میلان تنها سه مدافع وسط دیگر در اختیار دارد: فیلیپ مکسس، کریستین زاپاتا و جرسون ورگارا. این اتفاق شرایط میلان را برای شروع فصل جدید نگران کننده کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ