ناپولی 3-1 گالاتاسارای؛ پیروزی پرگل در حضور رینا و هیگواین
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 11:50 | نویسنده : Amir

خوان کامیلو زونیگا که شایعات جدایی‌اش از ناپولی به گوش می‌رسید در دیدار دوستانه دیشب عملکرد فوق العاده خوبی از خود برجای گذاشت.

ناپولی 3-1 گالاتاسارای؛ پیروزی پرگل در حضور رینا و هیگواین

پیش از این برنامه ویژه‌ای برای این مسابقه و معارفه هیگواین و پپ رینا در نظر گرفته شده بود که به خاطر تصادف اتوبوسی در منطقه نزدیک ناپل، ایرپینیا این مراسم لغو شد و یک دقیقه سکوت به مناسبت احترام به 37 نفر کشته شده این حادثه در نظر گرفته شد.

گونزالو ایگواین و پپ رینا نیز به هواداران معارفه شدند، اما به خاطر قوانین انتقالات اروپایی و تکمیل نشدن مدارک از سوی رئال و لیورپول نتوانستند در این مسابقه حاضر شوند.

پس از شروع مسابقه تنها 4 دقیقه بیش‌تر طول نکشید که لورنزو اینسینه پاسی بسیار زیبا را برای ضربه سر پاندف آماده کرد و او موفق شد ناندو موسلر را مغلوب کند و حساب کار را به سود ناپولی 1-0 کند.

مارک همسیک موقعیتی طلایی را روی ضد حمله از دست داد و تنها ضربه را به تیر دروازه زد. در طرف مقابل رافائل دروازه‌بان ناپولی ضربه زیبای دیده‌دروگبا را از زاویه بسته به خوبی مهار کرد.

دروازه‌بان اسبق سانتوس، رافائل مجدد پس از وقت اضافه شوت از راه دور وسلی اسنایدر را مهار کرد. گالاتاساری موفق شد با گل نوردین آمرابات کار را به تساوی بکشاند، او پس از عبور از مستو توپ را به زیر طاق دروازه کوبید.

زونیگا که دقیقه  67 به میدان آمد، در دقیقه 81 پاس گل اینسینه را به گل تبدیل کرد، پاس اینسینه، زونیگا را در شرایطی مقابل دروازه خالی قرار داد و او دروازه را باز کرد.

در دقیقه 92 روی کالایو خطای پنالتی صورت گرفت و موسلرا که عصبانی شده بود داور مسابقه را هل داد که با کارت قرمز داور مواجه شد، اینسینه هم دروازه گالاتاساری را در دقیقه 93 بازی کرد، تا نخستین بازی جدی  رافائل بنیتز با نتیجه 3-1 به اتمام برسد.

ناپولی 3-1 گالاتاسارای

گلزنان: پاندف، آمرابات، زونیگا، اینسینه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ