دادن نقش مسی به رونالدو توسط آنچلوتی
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 14:7 | نویسنده : Amir

همه چیز گواه این است که نقش رونالدو در تیم آنچلوتی بستگی به شرایط بازی دارد. همچنین ممکن است که آنچلوتی و رونالدو پیش از بازی‌ها در مورد نقشش با هم صحبت کرده باشند.

دادن نقش مسی به رونالدو توسط آنچلوتی

مربی‌ ایتالیایی رونالدو را به نوک پیکان خط حمله رئال مادرید برد تا توپ‌های مادرید به این مهاجم پرتغالی ختم شود. آنچلوتی با سه‌ مدافع مرکزی و دو هافبک هجومی و قرار دادن رونالدو در نوک پیکان خط حمله، سیستم رئال مادرید را دگرگون کرده است. این سیستم هم به ساخت موقعیت و هم در ضد حملات به کمک رئال مادرید می‌‌آید. جایی‌ که رونالدو هدف اصلی‌ تیم برای رسیدن به گٔل است.

رونالدو همچنین در یک پست حیاتی دیگر هم می‌‌روند بازی کند. جایی‌ که او دیگر وینگر سمت چپ نیست و نقش مسی در بارسلونا را ایفا خواهد کرد. با این تفاوت که رونالدو در کنار خود یک مهاجم هدف و شماره ۹ به نام بنزما را دارد اما در بارسلونا مسی، همان شماره ۹ کاذب بارسلونا است.

موضوع دیگر شاید خسته شدن رونالدو و خلاص شدن از کار‌های تدافعی تیم باشد. در ترکیب تیم مورینیو رونالدو همواره باید به حملات حریف از سمت راست توجه می‌‌کرد و آنها را به عقب می‌‌راند اما در ترکیب جدید، رونالدو دیگر نیازی به عقب آمدن ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ