حق نداري پول سپاهاني‌ها را پرداخت کني!
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 15:25 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه پرسپوليس به قاسم دهنوي اعلام کرد که حق ندارد دريافتي‌هايش از سپاهان را به اين تيم برگرداند.

پس از اظهارات مسئولان باشگاه سپاهان و شکايت از قاسم دهنوي در مراجع قضايي، محمد رويانيان به هافبک خود اعلام کرد که حق ندارد تا دريافتي‌هايش از سپاهان را برگرداند.

محمد رويانيان به خبرنگار فارس در اين زمينه گفت: من به دهنوي گفتم که حق نداري تا وقتي که دو بازيکن سپاهان، 330 ميليون تومان ما را پس نداده‌اند پول سپاهاني‌ها را پس بدهي.

وي افزود: قطعا دهنوي هم اين کار را نخواهد کرد. آنها طلب ما را بدهند و ما هم پول آنها را مي‌دهيم. اما اين بار قضيه فرق دارد چون دفعه پيش قرار بود با حضور آقاي حسن‌زاده همه چيز مسالمت‌آميز حل شود اما مثل اينکه دوستان قصد ندارند اين اتفاق بيفتد حتي به وکيل دهنوي هم اين موضوع را ابلاغ کردم.

رويانيان ادامه داد: متاسفانه راي داده شده يک طرفه است و بايد درباره دو بازيکن ما در اصفهان هم تعيين تکليف شود تا اين پول مابين دو تيم رد و بدل شود. من اين را اعلام مي‌‌کنم تا وقتي که حکم براي دو بازيکن سپاهان صادر نشود، ما پولي به آنها پرداخت نمي‌کنيم و دهنوي هم اين کار را نبايد انجام دهد. من باز هم مي‌گويم تخلف دهنوي کمتر از آن دو نفر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ