همه گزینه های بارسلونا برای پست مدافع مرکزی
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 15:31 | نویسنده : Amir

بر اساس گزارش رادیو کاتالان آندونی زوبیزارتا و جراردو مارتینو تصمیم گرفتند که یک مدافع مرکزی را به خدمت بگیرند و به گزارش این رادیو، این مدافع مرکزی از لیگ برتر انگلستان خواهد آمد. با هم نگاهی‌ به گزینه‌های احتمالی‌ بارسلونا خواهیم انداخت.

همه گزینه های بارسلونا برای پست مدافع مرکزی

دیوید لویز: با قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها بار دیگر قابلیت‌های خود را اثبات کرد. روزنامه سان گزارش داده که دوشنبه گواردیولا به این بازیکن ابراز علاقه کرده است. در طول تابستان شایعات زیادی حول این بازیکن وجود دارد.

 

 

کمپانی: مدافع بلژیکی یکی‌ از بهترین‌های دنیا است. تنها مشکل این است که سیتی قصد فروش این مدافع را ندارد و از نظر مالی‌ هم هیچگونه مشکلی‌ برای فروش وی ندارد.

 

 

ورتانگن: مدافع مرکزی باشگاه تاتنهام در کار‌های دفاعی بسیار خوب است اما کمی از نظر سرعتی ضعیف است. تاتنهام در حال حاضر درگیر مساله بیل است و فروش این مدافع مرکزی آنچنان هم آسان نیست.

اگر: شاید این مدافع قرمز‌های لیورپول، در بهترین سال‌های بازیگری خود باشد. این مدافع دانمارکی و چپ پا، به خوبی‌ به حملات اضافه می‌‌شود و می‌‌تواند یکی‌ دیگر از گزینه‌های بلوگرانا باشد.

ورمألن: سال بدی را در آرسنال گذرانده است. در کار‌های سرعتی و درگیرانه بسیار خوب است. تا به حال در سمت چپ دفاعی هم به بازی گرفته شده است. او در سال ۲۰۱۲، به مدت شش فصل با توپچی‌های لندن قراردادش را تمدید کرد.

کوسیلنی: یک مدافع مرکزی سریع و یکی‌ از بهترین گیزنه‌های لیست خرید بارسلونا است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ