آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 20:29 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات فوتبال ایتالیا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا (سه شنبه 30 جولای)

میلان و اینتر علاقه مند به جذب گوستاوو: پس از باشگاه ولفسبورگ، دو باشگاه میلان و اینتر نیز برای جذب لوییز گوستاوو هافبک تیم بایرن مونیخ ابراز علاقه کرده اند. گفته می شود قیمت گوستاوو 18 میلیون یورو می باشد.

پارما علاقه مند به جذب موناری و جاناتان: باشگاه پارما علاقه مند است جیانی موناری هافبک سمپدوریا و جاناتان مدافع اینترمیلان را به خدمت گیرد.

بولونیا قصد حفظ سورنسن را دارد: مایکل بولویگ ایجنت فردریک سورنسن مدافع تیم بولونیا که در مالکیت مشترک باشگاه یوونتوس قرار دارد، گفت که بولونیا قصد فروش وی به باشگاه زنیت سن پطرزبورگ را ندارد.

میلان قصد جذب گرانکویست را دارد: باشگاه میلان علاقه مند است آندریاس گرانکویست مدافع تیم جنوا را به خدمت گیرد.

یوونتوس ناکام در جذب کولاروف: گزارش ها حاکی از این است که باشگاه یوونتوس پس از ناکامی در جذب خوان زونیگا، این بار در جذب الکساندر کولاروف نیز به نتیجه ای نرسیده و باشگاه گالاتاسارای با پیشنهادی 6 میلیون یورویی، شانس بیشتری برای جذب این مدافع صربستانی دارد.

منچسترسیتی علاقه مند به جذب آستوری: باشگاه منچسترسیتی پس از مصدومیت ماتیا ناستاسیچ قصد دارد داویده آستوری مدافع ملی پوش کالیاری را به خدمت گیرد.

رم علاقه مند به جذب فیشر: اندی گارسیا سرمربی تیم رم قصد تقویت خط حمله تیمش را دارد و به همین دلیل ویکتور فیشر مهاجم تیم آژاکس را که 7 میلیون یورو قیمت دارد، زیرنظر دارد.

ناپولی علاقه مند به جذب آربلوا: باشگاه ناپولی پس از جذب گونزالو ایگواین، کایخون و رائول آلبیول این بار قصد جذب آلوارو آربلوا دیگر بازیکن تیم رئال مادرید را دارد.

اینتر پیشنهادی برای جذب بودبوز ارائه نداده است: لورن پرنه رییس باشگاه سوشو اعلام کرد که پیشنهادی از اینتر برای جذب ریاض بودبوز دریافت نکرده است.

گومز به متالیست می پیوندد: آنتونیو پولویرنتی رییس باشگاه کاتانیا تایید کرد که آلخاندرو گومز ستاره تیمش طی چند روز آینده راهی متالیست خارکیف اوکراین خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ