آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 20:31 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (سه شنبه 30 جولای)

والدین بیل به ملاقات مدیر تاتنهام می روند: گرث بیل و خانواده اش برای صحبت کردن در مورد انتقال احتمالی به رئال مادرید به ملاقات رئیس باشگاه تاتنهام می روند.

نانی می خواهد با مویس صحبت کند: وینگر تیم منچستریونایتد می خواهد قبل از تصمیم گیری در مورد آینده اش آخرین صحبتها را هم با دیوید مویس داشته باشد. پاریسن ژرمن و موناکو به این ملی پوش پرتغالی علاقه دارند.

یونایتد برای مودریچ اقدام می کند: منچستریونایتد بعد از اینکه در پروژه بازگرداندن فابرگاس به لیگ برتر شکست خورد، در حال آماده سازی پیشنهادی 29 میلیون یورویی برای مودریچ است. مارونه فلاینی هم که در لیست انتظار آنهاست!

فولهام به دنبال گارگانو: فولهام بازیکن تیم ناپولی، والتر گارگانو را به عنوان بازیکنی کلیدی در نقل و انتقالات تابستانی باشگاه در نظر گرفته است. این بازیکن اروگوئه ای فصل گذشته را به صورت قرضی در اینتر سپری کرد و می تواند ارزشی 5 میلیون پوندی داشته باشد.

چلسی پیشنهاد بایرن برای لوئیز را رد کرد: ژوزه مورینیو مصّر است که داوید لوئیز علی رغم پیشنهاد 34.5 میلیون پوندی باشگاه بایرن مونیخ، بازیکن چلسی خواهد ماند.

مورینیو، خدیرا را برای هافبک چلسی در نظر دارد: ژوزه مورینیو می خواهد بازیکن سابقش را به استمفورد بریج بیاورد. این بازیکن رئال مادرید می تواند برای آبی ها 23 میلیون یورو هزینه داشته باشد، در حالی که دستمزدی 4.6 میلیون یورویی نیز خواهد داشت.

وردربرمن علاقه مند به کونتنتو: وردربرمن به دنبال جانشینی برای لوکاس اشمیتز مصدوم است، و از این رو آماده است تا پیشنهادی برای مدافع تیم بایرن رائه کند؛ کسی که ارزشی 2 میلیون یورویی دارد.

پالاس به دنبال انتقال قرضی شاماخ: کریستال پالاس امیدوار است که بتواند مهاجم تیم آرسنال، مارونه شاماخ، را برای یک نیم فصل در اختیار داشته باشد.

زلاتان آماده تمدید قرارداد: زلاتان ایبراهیموویچ در حال مذاکره با پاریسن ژرمن است تا قراردادی جدید امضاء کند، قراردادی که دستمزد او را 2 میلیون یورو افزایش خواهد داد و یک سال هم بیشتر او را در فرانسه نگه خواهد داشت.

پیشنهاد 22 میلیون یورویی رئال مادرید به کیه لینی: رئال مادرید و کارلو آنچلوتی مشتاق اند تا خط دفاعی خود را با مدافع تیم یوونتوس، جورجیو کیه لینی تقویت کنند. لوس بلانکوس آماده ارائه پیشنهاد 22 میلیون یورویی برای بازیکن 28 ساله است و در این راه باید با منچستریونایتد نیز رقابت کند.

دنیل لوی قاطعانه اعلام کرد که بیل خواهد ماند: رئیس باشگاه تاتنهام، هرگونه مذاکره بیشتر بر سر فروش بیل به رئال مادرید امتناع می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ