قرارداد نظري و حسن‌زاده با نوريل ثبت شد
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 13:9 | نویسنده : Amir

سنگربان و عقب‌گير ملي‌پوش فوتسال ايران بعد از امضاي قراردادشان با نوريل روسيه اردوهاي اروپايي‌شان را آغاز کردند.


مصطفي نظري و علي‌اصغر حسن‌زاده بعد از توافق با تيم فوتسال "نوريل نيکل" روسيه، دوشنبه براي امضاي قرارداد وارد اين کشور شدند و بعد از قطعي شدن پيوستن به اين تيم وارد تمرين‌هاي نوريل شدند. اين دو بازيکن با تجربه فوتسال ايران بعد از يک جلسه تمرين با نوريل به اردوي مونته‌نگرو رفتند. اين تيم روسي به مدت يک هفته‌ در اين کشور اردو برگزار مي‌کند و بعد از انجام چند ديدار دوستانه و کارهاي بدنسازي به روسيه باز مي‌گردد تا مهياي حضور در اردوي پرتغال شود.

مصطفي نظري که با نوريل نيکل قرارداد يک ساله امضا کرده، به احتمال فراوان دروازه‌بان اصلي تيمش در ليگ روسيه خواهد بود و انگيزه اصلي‌اش از رفتن به اين تيم نيز اثبات دوباره خودش و بازگشت به تيم ملي است.

سايت فوتسال پلنت نيز در گزارشي به پيوستن دو بازيکن فوتسال ايران به نوريل روسيه پرداخته و از مصطفي نظري به عنوان بهترين بازيکن و اصغر حسن‌زاده به عنوان بااستعدادترين فوتسال ايران نام برده است. همچنين اين پايگاه خبري فوتسال تيم نوريل را تيم ايراني‌ها دانسته است.

ليگ روسيه که به فشرده‌ترين ليگ دنيا شهرت دارد همزمان با ليگ برتر ايران از 15 شهريور ماه آغاز مي‌شود و نزديک به 60 بازي طي ليگ برگزار خواهد شد. به اين ترتيب که دو بازي در دور رفت و يک بازي در دور برگشت انجام مي‌شود و زمان هر بازي هم به جاي 40 دقيقه‌، 50 دقيقه‌ است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ