پنج انتقال ارزشمند در فصل آتی سری آ
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 13:59 | نویسنده : Amir

-با آمدن برخی از برترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس و لا لیگا به سری آ ایتالیا برای دوباره درخشیدن این بار در قالب بازیکنان سری آ نگاهی داریم به پنج نقل و انتقال برتر این لیگ تا به این تاریخ. این خبر کوششی از سایت Bleacherreport.com است و ملاک ارزش گزاری بازیکن عملکردشان در سنوات گذشته و نیز پیش بینی عملکرد وی در تیم جدیدش می باشد.


 

 

 

 

توز

5) کارلوس توز

به خدمت گیری توز خط پایانی است به مشکل فصل قبل بانوی پیر تورین: " گل ". مسلما حمله های انفجاری و سرعت بالای آپاچی از او یک بازیکن کلیدی برای تیم این فصل آنتونیو کونته می سازد و این بخاطر وجود وینگر های قدرتمند بیانکونری نیز هست.

اما توز به خاطر اضافه وزن اخیرش در رده پنجم نیست. به این دو نکته دقت کنید:

  1. مسائل اخلاقی و حاشیه های خارج از زمین توز شاید گریبان گیر یوونتوس شود.
  2. توز از سال 2011  به تیم ملی دعوت نشده است. نه تنها خلاء این مهم به چشم می خورد که خود توز نیز چندی پیش از قول نشریه Sun اعلام کرده که از فوتبال ملی کناره گیری می کند. تقصیر ها را هم گردن مربی وقت و علاقه نداشتن وی به خود اعلام کرده.

شاید این مسئله باعث زیر سوال رفتن انگیزه های این بازیکن در طول فصل پیش رو شود با اینکه کسی در استعداد و کیفیت این بازیکن شکی ندارد.

یورنته

4)فرناندو یورنته

راه حل دیگر بیانکونری برای بر طرف کردن مشکلات خط حمله "شیر شاه" با لهجه اسپانیایی است. کسی که توانایی بالایی برای فرو ریختن دروازه های سری آ دارد و این را با تاریخ حضورش در بیلبائو به اثبات رسانده است.

یورنته تنها در دو سال گذشته  35 گل در لا لیگا به ثمر رسانده که در مقام مقایسه بالاتر از مهاجمین فعلی یووه در این بازه زمانی است.

پیش از این هم یوونتوس از سوی مربیان معروف مستطیل سبز تحسین شده و تیمی کامل با خصوصیات دفاعی در خور شأن فوتبال ایتالیا و نیز توانایی به ثمر رساندن گل از همه جای زمین شناخته می شده است. اما با حضور یورنته مطمئن باشید که دون آنتونیو انعطاف پذیری تاکتیکی بیشتری به تیمش می دهد.

یورنته تمامی خصیصه هایی را که در این دو فصل یووه از داشتن آنها با وجود کسانی چون ووچینیچ و ماتری در خط حمله محروم بوده به تیم بر می گرداند.

توز و یورنته زوجی ترسناک هستند و بر خلاف توز, یورنته از انگیزه درونی بسیار قوی برخوردار است؛ همراهی اسپانیا در برزیل.

استروتمن

3) کوین استروتمن

مرد تحسین شده سرزمین لاله ها برای رسیدن به معشوقه خود پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کرد و از نظر جمع کثیری از منتقدان به مهره کلیدی زیر نظر رودی گارسیا, ناخدای جدید پایتخت نشینان تبدیل خواهد شد.

استروتمن خصوصیات مشابهی همچون گلادیاتور رومی ها, د روسی, دارد؛ قدرت تکلینگ بالا, استقامتی مثال زدنی و صد البته پاس های طلایی.

گمانه زنی ها البته این بود که رم جانشینی مناسب برای ساق های گلادیاتور خود پیدا کرده که زمزمه های خروجش به گوش می رسد اما گارسیا چندی پیش عنوان داشته که استروتمن مکمل بسیار مناسبی برای د روسی در مرکز زمین است.

با این اوصاف شاید موفقیت مثلث میانی رومی ها در آینده نچندان دور مشابه مثلث MVP غول تورین شود.

هیگواین

2) گونزالو هیگواین

بعد از کش و قوس های فراوان این ناپولی بود که با قرار دادی در حدود 40 میلیون یورو مهاجم آرژانتینی را به خدمت گرفت.

روی کاغذ که شواهد حاکی از سرمایه گزاری سنگین اما بخوانید منطقی ناپلی برای جانشین به حق کاوانی است.

آمار هیگواین چیزی کم از کلمه "فوق العاده" ندارد. از سال 2007 که اولین بازیش را در رئال مادرید شروع کرده تا سال آخر بازیش 107 گل زده که جلو تر از او رونالو پرتغالی با 146 و مسی با 203 گل قرار دارند. آمار و ارقام جالب می شود وقتی بدانید از هر 3.5 شوت آرژانتینی قصه ما یکی تور دروازه را لمس می کند. می خواهید آمار کاوانی را بدانید؟ هر5.4 شوت یکی گل شده است.

شاید بعضی ها عنوان کنند که هیگواین نسبت به کاوانی مهاجم ضعیف تری است اما نظر به کیفیت بازیکنان ناپلی مثل تداوم بازی های خوب همسیک و پاندف و نیز خرید های اخیر باشگاه هیگواین کیفیتی حتی بهتر خواهد داشت.

مرتنس تازه خریداری شده سرعت خود وقابلیت بالای تغذیه بازیکنان را به تیم اهدا می کند, پاندف نیز قدرت دریبلینگ و خطر سازی همیشگیش برای دروازه های حریف را در خدمت تیم می گزارد و در نهایت این همسیک و قابلیت های فردیش در روی زمین است که کمک ساز می شود تیم می شود.

چندی بعد طرفداران ناپلی را می بینید که می گویند " راستی, کاوانی کی بود؟".

گومز

1 )ماریو گومز

 بله,این شما و این ماریو گومز در شمایل ستاره فیورنتینا برای موفقیت های محتمل باشگاه جدیدش در فصل پیش رو.

فیورنتینا نسبتا راحت تر از آنچه تصور می شد این ستاره آلمانی را به خدمت گرفت. بنظر که این انتقال بسیار خوش یمن است و این از سابقه بسیار درخشان گومز آلمانی در بوندسلیگا قابل پیش بینی است. وی حتی در فصل آخر حضورش در بایرن مونیخ رکوردی جالب به جا گذاشت. وی در هر 80 دقیقه یک گل زده است. حتی با وجود درخشش مانژوکیچ در بایرن از گل های حساس او نمیتوان  به سادگی گذشت.

گومز هم مثل هیگواین بخاطر سرعتش به انتقاد گرفته شده است. اما حساب این را هم کنید که گومز قرار است برای لیگی به نسبت کند تر از لیگ قبلیش از منظر سرعت بازی به میدان برود و به کمک هم تیمی هایش مثل روسی این نقیصه زیاد به چشم نخواهد آمد.

 

 

گومز و هیگواین خصیصه های مشترک زیادی دارند. پس سوال این است که چرا در این بررسی کوتاه گومز مقام اول را کسب می کند؟جواب قیمت گومز در بازار داغ نقل و انتقالات امسال و به طبع آن انتظارات کمتر از او در مقام مقایسه با همتایش در تیم ناپل است. این را اضافه کنید به تجربه درخشان گومز در توفیقات باشگاهی و بین المللیش نسبت به هیگواین آرژانتینی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ