برگزاري اردوي تيم ملي در 9 شهريور
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 15:9 | نویسنده : Amir

دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: تيم ملي از 9 شهريور اردويي را در يکي از کشورها به مدت 10-12 روز برگزار خواهد کرد.

مهدي محمدنبي در خصوص اينکه آيا تيم ملي در مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي که در شهريورماه برگزار مي‌شود شرکت خواهند کرد، عنوان کرد: احتمالاً تيم «ب» را به اين مسابقات اعزام خواهيم کرد. البته تا کنون دعوتنامه‌اي براي حضور در اين مسابقات به ما ارسال نشده است. ما نظرات کميته ملي المپيک را به کفاشيان و کي‌روش منتقل مي‌کنيم تا به جمع‌بندي نهايي برسيم و در اين باره تصميم بگيريم.
وي افزود: براي برگزاري اردوهاي تيم ملي هم شرايط تيم‌ها در ليگ برتر را در نظر مي‌گيريم و هم شرايط تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا شرکت خواهند کرد را مد نظر داريم. براي بازي‌‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي بايد ببينيم که تقويم ما چگونه است.

دبيرکل فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: تيم ملي 9 شهريور اردويي را به مدت 10-12 روز در يکي از کشورها برگزار خواهند کرد که هنوز اين کشور قطعي نشده است. حداقل در نظر داريم در اين اردو يک ديدار تدارکاتي نيز برگزار کنيم.

نبي در خصوص اينکه ميزباني ايران براي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 به کجا کشيده شد، تأکيد کرد: ما نزديک به 200 صفحه مدارک و اسناد در اين زمينه تهيه کرده‌ايم و طي يک هفته آينده به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال خواهيم کرد. پيگير گرفتن ميزباني جام ملت‌هاي آسيا هستيم تا در کارنامه کاري فدراسيون ثبت شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ