پیش بازی استقلال - سپاهان؛ نبردی برای انتقام
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 17:33 | نویسنده : Amir

استقلال- سپاهان؛ نبردی که شاید همه منتظر شروع آن باشند؛ به نوعی سوپرکاپ ایران محسوب می شود و هر دو تیم پر از انگیزه اند.

 

پیش بازی استقلال- سپاهان

تاریخچه ی بازی های دو تیم:

این دو تیم از سال 1350 با یکدیگر روبرو شده اند. بهترین برد استقلال با نتیجه ی 4 بر 0 در بازی های منطقه ای سال 1350 رقم خورده و بهترین برد سپاهان نیز مربوط به نیمه نهایی جام حذفی سال 1381 می باشد، جایی که سپاهان با سه گل استقلال را شکست داد و از به فینال رسیدن استقلال جلوگیری کرد.

هم چنین پر گل ترین بازی این دو تیم در فصل 89-90 برگزار شد که در نهایت استقلال با نتیجه ی 4 بر3 به پیروزی رسید.

 

بهترین گل زن این هم آورد نیز سید  مهدی سید صالحی می باشد که سابقه ی گل زنی برای هر دو تیم را دارد. رسول خطیبی و لئون اسپانیان نیز با 6 گل همراه با سیدصالحی در رده ی نخست برترین گل زنان این بازی قرار دارند.

هم چنین موفق ترین مربی نیز فرهادکاظمی است که در مجموع 11 بازی، 8 برد، 2 تساوی و 1 باخت کسب کرده است.

 

در مجموع دیدار های دو تیم سپاهان دارای 24 برد، استقلال دارای 21 برد می باشند. هم چنین 16 بازی نیز با نتیجه ی مساوی به پایان رسیده است.

نبرد انتقامی هفته ی دوم.

 

همانند همیشه که بازی دو تیم دارای جذابیتی خاص بوده. این بازی نیز دارای حواشی زیادی می باشد. از انتقال جباری و حمودی به سپاهان گرفته تا رویارویی جمشیدیان با تیم سابق خود. اما اگر بخواهیم از نظر فنی این بازی را  بسنجیم؛ کفه ی ترازو به نفع سپاهان سنگینی می کند. یک تیم کامل که قابلیت های بالای خود را در بازی فولاد خوزستان به نمایش گذاشت. در سویی دیگر استقلال با خرید های جدید خود هنوز به آمادگی کامل نرسیده و در حالی که در بازی با گسترش فولاد در اوج آمادگی نبود اما به لطف بازیکنان کلیدی خود هم چون فرهاد مجیدی وآرش برهانی توانست پیروز میدان باشد.

پیش بینی بازی 

علیرغم این که دو تیم ابتدا برای نباختن پا به میدان می گذارند اما انتظار می رود بازی جذاب، روان و تماشایی را شاهد باشیم. زیرا یک بازی در این سطح با وجود بازیکنانی چون جباری، رحمتی، مجیدی، افشین، کریمی و ... نباید کسل کننده باشد. سابقه نیز نشان داده تیم های که تحت نظارت کرانچار می باشند، بازی هجومی تری را به نمایش خواهند گذاشت. امیرقلعه نوعی نیز باید برای ثابت کردن توانایی های خود ادامه ی روند رو به رشد استقلال به فکر برد باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

استقلال:رحمتی، حیدری،منتظری،صادقی،بیک زاده، تیموریان، نکونام، نیکبخت، اکبرپور،مجیدی،برهانی

دخیره ها:حسینی، جمشیدیان، قاضی، عمران زاده، نوری، لاوه

سپاهان:احمدی، خلیل زاده، عقیلی، ایران نژاد، حاج صفی، نویدکیا، جباری، افشین، سوکای، حمودی، کریمی 

دخیره ها:گردان، پاپی، بولکو، جالوویچ، جهان عالیان، امینی، اسکندری 

محل برگزاری بازی:ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی 

زمان برگزاری بازی:22:15 پنجشنبه 1392/5/10

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ