تذکر کتبي به خطيبي و رفع اتهام از قلعه‌نويي
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 19:10 | نویسنده : Amir

دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال از تذکر کتبي به رسول خطيبي و احتمال ارجاع پرونده او به کميته انضباطي و رفع اتهام از باشگاه استقلال و امير قلعه‌نويي خبر داد.

حجت‌الاسلام عليرضا عليپور در مورد نتيجه تحقيقات هيئت رسيدگي به تخلفات در مورد ادعاهاي رسول خطيبي در مورد بازي با استقلال و تماس با سعيد آقايي بازيکن تيمش گفت: هيئت رسيدگي به تخلفات در روزهاي گذشته به طور فوق‌العاده به اين پرونده رسيدگي کرد و اقدامات زيادي را انجام داديم. اقداماتي نظير مصاحبه تلفني با رسول خطيبي، مصاحبه با ميرشاد ماجدي، دعوت حضوري از ماجدي و اخذ توضيحات کتبي از ايشان، اخذ توضيحات کتبي از باشگاه استقلال و گسترش فولاد تبريز و سرانجام ارائه فيلم بازي استقلال و گسترش فولاد تبريز به کارشناسان جهت ارزيابي بازي بازيکن مورد نظر. اخذ توضيحات کتبي از مسئول کميته جوانان از جمله اقداماتي بود که هيئت رسيدگي به تخلفات در اين مدت انجام داد.

عليپور تصريح کرد: پس از اين اقدامات گروه کارشناسي نوع بازي سعيد آقايي را در مقابل خسرو حيدري و پژمان منتظري از نظر فني عادي و طبيعي تلقي کرد و با توجه به اينکه حيدري و منتظري اکنون از زوج‌هاي قدرتمند فوتبال آسيا هستند نوع بازي آقايي مقابل اين دو بازيکن طبيعي بوده است و هيچ ربطي به ارتباط با کادر فني استقلال هم نداشته است. نوع تماس تلفني با بازيکن گسترش فولاد تبريز نيز از نظر ساختاري و تشکيلاتي نيز ارتباطي به باشگاه استقلال نداشته است.

دبير هيئت رسيدگي به تخلفات تصريح کرد: اظهارنظر امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال قبل از بازي در مورد بازيکن گسترش فولاد تبريز تخطي از آئين‌نامه نبوده و جزو صحبت‌هاي عرف و متداول در فوتبال است.

عليپور افزود: با توجه به تماس براي حضور بازيکن گسترش فولاد تبريز در تيم ملي نيازمند اقدام فوري براي اصلاح آئين‌نامه رابطه تيم ملي و باشگاه‌ها هستيم. البته با توجه به اظهارنظرهاي رسول خطيبي سرمربي گسترش فولاد تبريز به اين مربي تذکر کتبي داده مي‌شود و در صورتي که هيئت رسيدگي به تخلفات صلاح بداند پرونده خطيبي به کميته انضباطي ارجاع خواهد شد. از تمامي سرمربيان و مديران تيم‌هاي ليگ برتري مي‌خواهيم مراقبت بيشتري در صحبت‌ها و اقداماتشان انجام دهند،‌ صحبت‌هايي که مطرح کردم جمع‌بندي دبيرخانه هيئتي رسيدگي به تخلفات از پرونده گسترش فولاد تبريز و استقلال بود که اين جمع‌بندي به هيئت رسيدگي به تخلفات ارسال خواهد شد تا آنها تصميم نهايي را در اين مورد اتخاذ کنند.

دبير هيئت رسيدگي به تخلفات در پايان با تأکيد بر پاک بودن ليگ برتر عنوان کرد:‌ ليگ برتر ايران از سه تخلف سوءجريان مالي،‌ زد و بند و دوپينگ مبرا است و با متخلفان در هر رده و جايگاهي که باشند به طور قاطع برخورد مي‌کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ