کلاروف به شایعات پایان داد
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 19:10 | نویسنده : Amir

مدافع چپ منچستر سیتی که پیش تر شایعه شده بود قصد دارد منچستر سیتی را به مقصد یوونتوس ترک کند این اخبار را تکذیب کرد و اذعان کرد در ورزشگاه اتحاد خوشحال است و قصد ندارد تیمش را ترک کند.

 

 
این مدافع صریستانی با یک انتقال گران قیمت از لاتزیو راهی منچستر شد و پس از آن در سه فصل حضور خود در جمع سیتیزن ها جای مستحکمی در ترکیب این تیم نداشت و همین امر سبب شده بود تا شایعه انتقال او به یوونتوس تقویت شود.

با این حال الکساندر کلاروف تمام این شایعات را تکذیب کرد و اذعان کرد برنامه ای برای ترک اتحاد ندارد.

" من در سیتی خوشحال هستم و هیچ مشکلی ندارم، امیدوارم بتوانم قابلیت های خودم را به پیگرینی ثابت کنم و در فصل آینده فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم.

" از اینکه می بینم تیمی همچون یوونتوس به من علاقه دارد بسیار خوشحالم اما من برنامه ای برای ترک اینجا ندارم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ