آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 19:12 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

 


یونایتد توجه اش را به مارکیسیو بازگرداند: منچستریونایتد که در این تابستان در جذب یک هافبک بازیساز خوب به مشکل برخورده است، این بار هافبک تیم یوونتوس، کلودیو مارکیسیو را به عنوان یکی از گزینه ها انتخاب کرده است.

اگر، آلترناتیو داوید لوئیز برای بارسا: گفته می شود بارسلونا پیشنهادی 29 میلیون یورویی برای خرید مدافع میانی چلسی ارائه کرده است. اگر این پیشنهاد رد شود، کاتالان ها توجه شان را به مدافع تیم لیورپول، دنیل اگر و یا مدافع تاتنهام یان ورتونگن معطوف خواهند کرد.

منچستریونایتد به دنبال پیشنهاد سوم برای فابرگاس: یونایتدی ها آماده اند تا پیشنهاد سوم خود را هم برای سسک فابرگاس از بارسلونا، ارائه کنند. انتظار می رود این بار پیشنهادی 38 میلیون پوندی برای جذب او ارائه کنند.

آدان در حال مذاکره با اسپورتینگ لیسبون: دروازه بان ذخیره رئال مادرید به همراه تیم به آمریکا سفر نکرده است و گفته می شود در حال مذاکره با تیم پرتغالی اسپورتینگ است.

پاریسن ژرمن هم به جمع مشتریان بروما اضافه شد: گفته می شد که چلسی، گالاتاسارای و اینتر به وینگر تیم اسپورتینگ علاقه دارند، اما اکنون تیم پاریسن ژرمن هم به جمع مشتریان بازیکن 18 ساله اضافه شده است. این بازیکن تا سال 2014 قرارداد دارد و میلی به تمدید آن ندارد.

چلسی برای لوئیز 68.5 میلیون یورو می خواهد: باشگاه چلسی به بایرن مونیخ اعلام کرده است که اگر آنها خواهان لوئیز هستند باید 68.5 میلیون یورو بپردازند.

دیوید بکهام در آستانه خرید سهام باشگاه در MLS: دیوید بکهام قصد دارد تا با خرید سهام در MLS، حق رأی در میامی را به دست آورد.

لیورپول پاپادوپولوس را به عنوان جانشبن اشکرتل می خواهد: لیورپول مدافع میانی تیم شالکه، پاپادوپولوس را به عنوان هدف شماره یک خود قرار داده است، چرا که به نظر می رسد مارتین اشکرتل در آستانه پیوستن به رافا بنیتز در ناپولی است.

والنسیا به دنبال فرناندو تورس: با نزدیک شدن روبرتو سولدادو به تاتنهام، والنسیا امیدوار است که بتواند جای او را با فرناندو تورس، مهاجم تیم چلسی پر کند.

زنیت با 70 میلیون سوبوتیچ و لواندوفسکی را می خواهد: غولهای روسی آماده اند تا پیشنهادی 79 میلیون یورویی برای خرید نوِن سوبوتیچ و روبرت لواندوفسکی، روی میز بگذارند.

میلان علاقه مند به گرانکویست: آث میلان برای جانشینی بونرا مصدوم، این بار توجه اش را به مدافع تیم جنوا، آندرس گرانکویست معطوف کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ