الماس آسیایی به میلان نزدیک تر شد
تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, | 1:4 | نویسنده : Amir

ستاره ژاپنی زسکا مسکو حاضر شده است دستمزد خود را کاهش دهد و به نظر می رسد وی تا چند روز آینده رسما به میلانی ها ملحق شود.

 

کیسوکه هوندا

گفته می شود پس از کش و قوس های فراوان در مذاکرات میلان و زسکا بالاخره توافقات نهایی حاصل شده و کیسوکه هوندا به جای ژانویه در همین تابستان راهی سن سیرو خواهد شد. زسکا حاضر شده است مقداری از رقم خواسته شده 5 میلیون یورویی خود را کم کند چرا که قرارداد هوندا 31 دسامبر یه پایان می رسد و این ستاره ژاپنی چندین بار به صراحت اعلام کرده است به محض پایان گرفتن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. در این صورت هیچ مبلغی دست روس ها را نخواهد گرفت.

پیشنهاد اولیه میلان مبلغ سه میلیون یورو بود اما گازتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت در گزارشی اعلام کردند میلان رقم خود را تا 4 میلیون یورو افزایش داده و توافقات نهایی حاصل شده است. دلیل این پیشنهاد جدید مصدومیت روبینیو اعلام شد. گفته می شود میلان تمام سعی خود را می کند تا هوندا را برای تور تمرینی پیش فصل آمریکا به تیم اضافه کند.

نایب رئیس باشگاه میلان آدریانو گالیانی به همراه اومبرتو گاندینی که روابط خوبی با زسکایی ها دارد امروز و یا فردا با مالک باشگاه روسی در آلمان دیدارخواهند داشت. هوندای ژاپنی نیز قبول کرده است که رقم دستمزد خود را از سالیانه مبلغ 2.5 میلیون یورو به سالیانه 1.8 میلیون یورو کاهش دهد. قرارداد وی تا 2017 اعتبار خواهد داشت. این مسئله کمک زیادی به حاصل شدن توافق میان دو باشگاه کرد. هوندا بسیار مشتاق است تا با میلان در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و در این صورت آرزوی او براورده خواهد شد.

دیروز نیز میلان ماتیاس سیلوستره آرژانتینی را به صورت قرضی در اختیار گرفت. رقم انتقال قرضی او یک میلیون یورو بوده و میلان حق خرید او را با مبلغ 4 میلیون یورو در اختیار خواهد داشت. این مدافع 28 ساله هر فصل مبلغ 1.5 میلیون یورو درآمد (دستمزد) خواهد داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ