باجلان و حسيني در آلومينيوم هرمزگان
تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, | 12:20 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه آلومينيوم المهدي هرمزگان از جذب سيدمحمد حسيني و مجيد باجلان خبر داد.

حسين جباري‌زاده افزود: پس از آن که توانستيم با نظر کادرفني بازيکنان مناسبي را براي حضوري مقتدرانه در فصل آتي ليگ دسته اول جذب کنيم، به دنبال پر کردن نقاط ضعف خود رفته و توانستيم مهره‌هاي ارزشمندي را جذب کنيم.
وي با بيان اين که مذاکراتش با مجيد باجلان و سيدمحمد حسيني نهايي شد، اظهار کرد: اين دو بازيکن از چهره‌هاي ارزشمند فوتبال ايران هستند که سابقه حضور در ليگ برتر را دارند.

مديرعامل باشگاه آلومينيوم المهدي هرمزگان همچنين با اشاره به آغاز اردوي تيم فوتبال آلومينيوم در کردان کرج اضافه کرد: اين اردو به مدت 10 روز برپا و پس از سه روز تعطيلي مرحله بعدي اردو در سرعين اردبيل برگزار مي‌شود تا بازيکنان زير نظر پرويز مظلومي جهت حضوري پرقدرت در مسابقات ليگ يک به آمادگي کامل برسند.

جباري‌زاده با اشاره به اين که در برهه زماني کنوني باشگاه آلومينيوم نياز به حمايت دارد، خاطرنشان کرد: در صورتي که تيم‌هاي ديگر صنعتي کشور براي گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسيا تلاش مي‌کنند اما باشگاه آلومينيوم با دغدغه منحل نشدن باشگاه روبه‌رو مي‌شود.

وي در پايان با تقدير از حمايت‌هاي استاندار هرمزگان، نمايندگان مردم بندرعباس در خانه ملت و مديران و کارگران زحمتکش کارخانه آلومينيوم المهدي همزگان گفت: اميدوارم هرچه زودتر مشکلات باشگاهداري آلومينيوم المهدي هرمزگان به پايان رسد تا شاهد بي‌انگيزگي در جامعه و نابودي ورزش هرمزگان نباشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ