نتايج هفته بيست و يکم ليگ برتر فوتبال
تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, | 17:57 | نویسنده : Amir

شش ديدار هفته 21 ليگ برتر فوتبال، امروز (يک‌شنبه) برگزار شد که در پايان تراکتورسازي، فولاد، فجرسپاسي، نفت تهران و سپاهان به برتري رسيدند و ديدار سايپا با داماش به تساوي انجاميد.

به گزارش ايسنا، شش ديدار هفته بيست و يکم ليگ برتر فوتبال، امروز (يک‌شنبه) برگزار شد تا با نتايج به دست آمده در اين شش بازي، جدول رده‌بندي رقابت‌ها دستخوش تغييرات شود. تراکتورسازي، فولاد، فجرسپاسي، نفت تهران و سپاهان مقابل حريفان به برتري رسيدند و ديدار سايپا با داماش به تساوي انجاميد. در پايان تراکتورسازي موفق شد موقتا صدر جدول را از آن خود کند.

پيش از اين نيز، ديدار صبا و پرسپوليس با نتيجه مساوي بدون گل و ديدار گهر و پيکان با برتري دورودي‌ها به پايان رسيده بود. آخرين ديدار اين هفته نيز فردا (دوشنبه)، بين تيم‌هاي استقلال و مس برگزار مي‌شود.

*** نتايج بازي‌هاي هفته بيست و يکم

نفت تهران 4 – 1 نفت آبادان

نفتي‌هاي تهران موفق شدند با نتيجه 4 بر يک از سد هم‌نام آباداني خود بگذرند. در اين بازي مصطفي سيفي (42)، امين منوچهري (60) و يعقوب کريمي (76) براي نفت تهران گل‌زني کردند تا اين تيم روند رو به رشد خود را کماکان حفظ کرده باشد. براي نفت آبادان هم بهنام برزاي (72) گل‌زني کرد. نفت تهران با اين برد 30 امتيازي شد و نفت آبادان با اين باخت 14 امتيازي باقي ماند.

فولاد 2 – 1 آلومينيوم

شاگردان حسين فرکي موفق شدند با نتيجه 2 بر يک از سد نماينده هرمزگان بگذرند. گل‌هاي فولاد را در اين بازي لوسيانو پريرا (6) و اسماعيل شريفات (74) به ثمر رساندند.فولاد با اين برد 37 امتيازي شد و آلومينيوم با اين شکست همچنان 21 امتيازي باقي ماند.

داماش 1 – 1 سايپا

داماش از بازي داخل خانه‌اش در اين هفته يک امتياز کسب کرد تا خطر تيم‌هاي پايين‌تر از خود را پشت گوشش احساس کند. شاگردان مجتبي تقوي در اين بازي با تک گل سعيد دقيقي (7) ميزبان خود را متوقف کردند. گل داماش را هم محمد مختاري (76) به ثمر رساند. سايپا اکنون 31 امتيازي است و داماش همچنان 23 امتيازي باقي مانده است.

تراکتورسازي 3 – صفر راه‌آهن

تراکتورسازان در خانه بازي خوبي از خود به نمايش گذاشته و راه‌آهن را با سه گل شکست دادند. شاگردان علي دايي در اين بازي بسيار اميدوار بودند که با پيروزي برابر حريف، به رده چهارم جدول برسند. گل‌هاي تراکتورسازي را در اين بازي فلاويو لوپز (46) و مهدي سيدصالحي (48 و 61) به ثمر رساندند.

فجرسپاسي 2 – 1 ملوان

نماينده شيراز در ليگ برتر که در هفته‌هاي قبل نتوانسته بود نتايج درخور توجهي کسب کند، امروز (يک‌شنبه)، در خانه برابر ملوان به برتري 2 بر يک رسيد. ‌گل‌هاي فجرسپاسي را در اين بازي جابر انصاري (13) و مجتبي ترشيز (85) به ثمر رساندند. گل ملوان را هم جلال رافخايي (73) براي ملوان به ثمر رساند. فجرسپاسي با اين برد 28 امتيازي شد و ملوان با اين باخت 31 امتيازي ماند.

سپاهان 4 – 3 ذوب‌آهن

داربي سنتي اصفهان، بسيار پرگل و زيبا از آب درآمد. شاگردان کرانچار در اين ديدار موفق شدند با ارائه يک بازي خوب، از حريف 3 بر يک پيش بيفتند، اما در ادامه ذوب‌آهن با زدن دو گل ديگر بازي را به تساوي کشاند. اما اين پايان کار نبود چون نويدکيا موفق شد گل چهارم تيمش را بزند تا هر سه امتياز بازي به حساب زردپوشان واريز شود.

گل‌هاي سپاهان را در اين بازي جواهير سوکاي (6 و 14)، اميد ابراهيمي (32) و محرم نويدکيا (77) به ثمر رساندند و گل‌هاي ذوب‌آهن را مهدي رجب‌زاده (28 و 56) و احسان پهلوان (76) وارد دروازه سپاهان کردند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ