رونالدو هفته‌اي 330هزار پوند دستمزد مي‌‎خواهد
تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, | 23:33 | نویسنده : Amir

باشگاه رئال مادريد تمام تلاش خود را انجام مي دهد تا قرارداد کريس رونالدو ستاره پرتغالي‌اش را تمديد کند اما اين بازيکن دستمزد هنگفتي را از باشگاه طلب کرده که پرداخت آن براي رئال دشوار است.


فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد اخيرا اعلام کرد رونالدو با پيراهن اين باشگاه از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد. اما اين اظهار نظر بيشتر در جهت منصرف کرد منچستريونايتد براي جذب اين بازيکن بود.

هم اکنون مذاکراتي براي تمديد قرارداد با رئال انجام داده و تقاضاي سالانه 17.5 ميليون پوند به صورت خالص (بعد از پرداخت ماليات) کرده است. اين رقم هنگفت يعني شماره 7 رئال مادريد هفته اي 330 هزار پوند دستمزد مي خواهد در حالي که باشگاه تمام ماليات دستمزد او را نيز بپردازد.

رئال هم اکنون اردوي آماده سازي خود را در آمريکا بر پا کرده اما فلورنتينو پرز که نگران از دست دادن رونالدو است تلاش مي‌کند هر طور شده گرث بيل را به عنوان جانشين احتمالي CR7 به خدمت بگيرد. رقم درخواستي رونالدو براي رئال بسيار زياد است و از طرف ديگر از دست دادن اين ستاره پرتغالي هم براي رئالي ها خبر بسيار بدي محسوب مي‌شود.

منچستريونايتد باشگاهي است که هميشه خواهان رونالدو بوده و اين بازيکن نيز احترام زيادي براي اين باشگاه قائل است. در صورتي که رونالدو با رئال به توافق نرسد اولدترافورد مي‌تواند مقصد بعدي او باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ