شکست استقلال مقابل سپاهان در نيمه نخست
تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, | 23:35 | نویسنده : Amir

ديدار استقلال و سپاهان با يک گل به سود مهمان به پايان رسيد.


  نيمه نخست ديدار استقلال و سپاهان از هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران با برتري يک بر صفر سپاهان به پايان رسيد.

تک گل اين نيمه را آرش افشين روي پاس گل احسان حاج صفي در دقيقه يک به ثمر رساند. در نيمه نخست اين ديدار، استقلال بيشتر بر بازي سوار بود و بازيکنان اين تيم چندين و چند فرصت مناسب را از دست دادند. يکي از خطرناک‌ترين موقعيت‌هاي اين نيمه در دقيقه 17 روي ارسال يک ضربه خطا از آندرانيک تيموريان بود که بعد از برخورد با سر مجيدي اين توپ با واکنش خوب احمدي راهي کرنر شد. همچنين در دقيقه 21 محمد قاضي روي پاس خوب خسرو حيدري از پشت محوطه جريمه سپاهان صاحب توپ شد که شوت سرضرب او با برخورد به تيرک عمودي دروازه سپاهان راهي اوت شد.

در دقيقه پاياني نيمه نخست هم ضربه ايستگاهي اميد ابراهيمي به تيرک افقي استقلال برخورد کرد و به بيرون رفت تا در نهايت اين نيمه با تک گل افشين به پايان برسد.

در ديگر ديدارهاي اين هفته تا پايان نيمه نخست، تراکتورسازي، استقلال خوزستان و راه آهن با يک گل به ترتيب گسترش فولاد، مس کرمان و سايپا را شکست داده‌اند. نيمه نخست داربي گيلان هم با تساوي بدون گل بين تيم‌هاي ملوان و داماش به پايان رسيد.

ترکيب استقلال: سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، خسرو حيدري، حنيف عمران‌زاده، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، فرهاد مجيدي، پژمان نوري، سياوش اکبرپور و محمد قاضي.

ترکيب سپاهان: رحمان احمدي، علي حمودي، شجاع خليل‌زاده، هادي عقيلي، احسان حاج‌صفي، اميد ابراهيمي، اروين بولکو، حسين پاپي، مجتبي جباري، محمد غلامي و آرش افشين.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ