سولدادو به تاتنهام پيوست
تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 10:41 | نویسنده : Amir

تاتنهام با قراردادي چهار ساله به ارزش 26 ميليون پوند روبرتو سولدادو را به خدمت گرفت.

باشگاه تاتنهام که اين روزها با خبر رفتن گرت بيل به رئال مادريد سوژه رسانه‌ها شده است، موفق شد جانشين بازيکن ولزي خود را پيش از رفتن او به رئال مادريد به وايت هارت لين (زمين تاتنهام) بياورد.

تاتنهام براي انتقال روبرتو سولدادو با قراردادي چهار ساله به ارزش 26 ميليون پوند با باشگاه والنسيا به توافق نهايي دست يافت و اين مهاجم اسپانيايي قرار است به زودي با سفر به لندن قرارداد نهايي خود را با تاتنهام امضا کند.

روبرتو سولدادو 28 ساله که 11 بازي ملي براي اسپانيا انجام داده است، فصل گذشته عملکرد درخشاني در والنسيا داشت و طي 46 بازي براي اين تيم 30 گل را به ثمر رساند.

تاتنهام که پيش از اين پائولوينيو را با 17 ميليون پوند به خدمت گرفته بود، روز گذشته همچنين ناصر چدلي را با هفت ميليون پوند از تيم توئنته هلند به خدمت گرفته است.

روبرتو سولدادو متولد شهر والنسيا است و فوتبالش را از رئال مادريد B شروع کرد و 120 بازي براي اين تيم موفق شد 63 گل به ثمر برساند.

روبرتو سولدادو سه فصل گذشته پس از يک فصل ناموفق در ختافه به والنسيا پيوست و در 146 بازي براي خفاش‌ها (والنسيا) 80 گل را به ثمر رساند.

روبرتو سولدادو يکي از مهاجمان تيم ملي اسپانيا است که در جام کنفدراسيون‌ها نيز در ترکيب ماتادورها حضور داشت.

هر چند که رسانه‌هاي انگليسي معتقدند ورود روبرتو سولدادو به تاتنهام به منزله قطعي شدن رفتن گرت بيل به رئال مادريد است، اما مهاجم جديد اسپانيايي تاتنهام اميدوار است بتواند در کنار گرت بيل بازي کند.

روبرتو سولدادو در گفت و گو با روزنامه‌ AS اسپانيا درباره گرت بيل، گفت: گرت بيل فوتباليست استثنايي است. شما مي‌توانيد ببينيد که تاتنهام چقدر دارد تلاش مي‌کند تا اين بازيکن را حفظ کند. البته که من دوست دارم او در تاتنهام بماند تا بتوانم در کنار او بازي کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ