هشدار جرارد به سوآرز درباره حضور در آرسنال
تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 15:6 | نویسنده : Amir

کاپيتان قرمزپوشان مرسي‌سايد به هم‌تيمي اروگوئه‌اي خود توصيه کرد از پيوستن به آرسنال صرفنظر کند چرا که قدرت و جايگاه توپچي‌ها با تيم او فرقي ندارد.

استيون جرارد خطاب به لوئيز سوارز گفت که چشم خود را روي پيشنهاد بازي براي توپچي‌ها ببندد زيرا بازي براي آرسنال براي او پله ترقي نخواهد بود.

موضوع انتقال سوارز از ليورپول و پيوستن او به آرسنال مدتي است که به سوژه‌اي داغ براي رسانه‌هاي انگليسي تبديل شده است. آخرين اخبار حکايت از آن دارند که آرسنال حاضر است به مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول 40 ميليون پوند بپردازد.

آرسنال همواره يکي از 4 نماينده ليگ برتر انگليس در ليگ قهرمانان اروپا بوده و بدترين جايگاهي که اين تيم در سال‌هاي اخير در ليگ برتر کسب کرده عنوان چهارم بوده است. اين در حالي است که ليورپول دو فصل متوالي اخير را روي پله هفتم به پايان رسانده است. با اين حال جرارد معتقد است رفتن سوارز به آرسنال سودي به حالش نخواهد داشت چون وضعيت آرسنال همان وضعيتي است که ليورپول و تاتنهام دو مدعي ديگر کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا در فصل آينده خواهند داشت.

جرارد به تلگراف گفت: فکر نمي‌کنم آرسنال براي سوارز پله پيشرفت باشد. آرسنال هم مثل ما و تاتنهام براي آخرين سهميه ليگ قهرمانان مي‌جنگد. شرايط ايده‌آل براي ما اين است که سوارز بماند، دو بازيکن جديد بخريم و تاتنهام هم گرث بيل را بفروشد. در اينکه ما هنوز پايين‌تر از منچستريونايتد، سيتي و چلسي هستيم شکي وجود ندارد.

کاپيتان قرمزپوشان آنفيلد افزود: قصد بي‌احترامي به آرسنال را ندارم. آنها تيمي فوق‌العاده‌ و يک مربي بزرگ دارند که ارزش زيادي براي شناسايي و ميدان دادن به بازيکنان جوان قائل است اما در تيم ما هم چنين وضعيتي وجود دارد. شانس ما براي موفقيت در فصل پيش‌رو به اندازه آرسنال است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ