موافقت پرسپوليس براي بازي با هامبورگ
تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, | 12:13 | نویسنده : Amir

مسئولان باشگاه پرسپوليس ضمن موافقت با بازي دوستانه با هامبورگ نامه‌اي را براي آلماني‌ها نوشتند.

مسئولان باشگاه هامبورگ آلمان در نامه‌اي که روز گذشته خبرگزاري فارس، آن را منتشر کرد موافقت خود را با برگزاري يک ديدار در ايران با پرسپوليس و حضور قرمزپوشان در تورنمنت چهار جانبه آلمان و هامبورگ موافقت کردند اما مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز پس از هماهنگي با رويانيان نامه‌اي را به همتاي آلماني خود در باشگاه هامبورگ نوشتند. در اين نامه مسئولان باشگاه پرسپوليس موافقت خود را با برگزاري ديدار دوستانه با هامبورگ اعلام کردند که در بين دو نيم فصل بازي پرسپوليس و هامبورگ در ايران برگزار شود. همچنين در خصوص حضور پرسپوليس در آلمان نيز صحبت‌هايي را باباشگاه هامبورگ در قالب يک نامه انجام دادند که قرار است از طريق روابط بين الملل باشگاه پيگيري شود.

پرسپوليسي‌ها اعلام کردند که براي ميزباني از هامبورگ کمي نياز به زمان دارند چون بايد يکسري مسائل هماهنگ و مقدمات بازي انجام شود.

اين نامه قرار است به زودي از طرف رويانيان براي باشگاه هامبورگ ارسال شود. همچنين با توجه به رايزني‌هاي امور بين املل باشگاه پرسپوليس سه تيم باشگاهي اروپايي آمادگي‌هاي خود را براي بازي دوستانه با قرمز پوشان اعلام کردند که قرار است پس از نشستي با دايي جواب اين تيم‌ها داده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ