وعده راسل به هواداران بارسلونا
تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, | 12:14 | نویسنده : Amir

رييس باشگاه بارسلونا به هواداران اين تيم قول داد که يک مدافع خوب را قبل از بسته شدن پرونده فصل نقل‌وانتقالات جذب خواهد کرد.

بارسلونا موفق شد در فصل جابه‌جايي تابستاني نيمار، ستاره برزيلي سانتوس را به خدمت گيرد تا خط حمله خود را با حضور نيمار و مسي بيش از گذشته هجومي‌تر کند. هر چند آبي-اناري‌ها توانستند اين مهاجم برزيلي را متقاعد به آمدن به نوکمپ کنند اما هنوز موفق نشده‌اند در پست خط دفاعي که فصل گذشته از آن رنج مي‌بردند، بازيکن جديدي را جذب کنند و اين باعث نگراني هواداران اين تيم شده است.
ساندرو راسل، رييس باشگاه بارسلونا در نشستي خبري اعلام کرد که هنوز پرونده نقل‌وانتقالات تيمش به پايان نرسيده است و به زودي با يک مدافع باکلاس بالا قرارداد امضا خواهد کرد. او گفت: مي‌خواهم به عاشقان بارسلونا اين خبر را بدهم که قبل از بسته شدن پرونده فصل جابه‌جايي با يک مدافع خوب قرارداد امضا خواهيم کرد. پيش از اين با چند مدافع بسيار خوب مذاکره کرديم اما باشگاه‌هاي آنها دست‌بردار مدافعان بزرگ خود نيستند و اين کار ما را سخت مي‌کند.

رييس باشگاه بارسلونا درباره تاتا مارتينو، سرمربي آرژانتيني جديد خود گفت: تاتا از نظر شخصي و فني گزينه‌اي کاملا مناسب براي بارسلوناست. خوشحاليم که توانستيم اين مربي بزرگ را به خدمت بگيريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ