از کارت هواداري باشگاه استقلال رونمايي شد
تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, | 12:15 | نویسنده : Amir

مراسم رونمايي از کارت هواداري باشگاه استقلال با همکاري بانک رفاه برگزار شد.

مراسم رونمايي از کارت هواداراي استقلال که با همکاري بانک رفاه انجام گرفته ساعت 10:15 صبح در ساختمان بانک رفاه برگزار شد.

از باشگاه استقلال فتح‌الله‌زاده، اميري، ماجدي و سررشته‌داري در اين مراسم حاضر بودند. همچنين لله‌گاني از بانک رفاه حاضر بودند.

بعد از توضيحات رييس هيات مديره بانک رفاه (لله گاني) درباره اين کارت، فتح‌الله‌زاده ابتدا با مهم شمردن اقتصاد در ورزش، افزود: در دنياي فعلي، ورزش گردش مالي زيادي دارد و در رتبه خوبي از لحاظ بنگاه‌هاي اقتصادي ايستاده است. با گردش مالي ورزش مي‌توان تمام پالايشگاه‌هاي دنيا را خريد و هر کس از اين وضعيت فعلي عقب بيفتد ضرر خواهد کرد. در دنيا 65 درصد از سرمايه ورزش را بانک‌ها و مراکز گردشگري تامين مي‌کنند، اما در ايران بانک‌ها هنوز به اين قابليت دست نيافته‌اند. البته 60 درصد از درآمدها هم از پخش تلويزيوني است که در ايران در انحصار تلويزيون دولتي است.

مديرعامل استقلال در پايان صحبت‌هايش با اشاره به پشتيباني بانک رفاه از اين باشگاه، بيان کرد: من معتقدم که بانک‌ها مي‌توانند تيم داري کنند و به مديرعامل بانک رفاه هم توصيه کرده بودم که در ورزش حضوري جدي‌تر داشته باشد. حضور 30 ميليون هوادار يک بانک را بسيار قدرتمند خواهد کرد.

در پايان مراسم به صورت نمادين از کارت هواداري استقلال رونمايي شد و فتح‌الله‌زاده با اين کارت عکس‌هاي يادگاري گرفت.

همچنين لله گاني پس از اين مراسم در اظهاراتي کوتاه، گفت: امسال مي‌خواهيم از باشگاه‌هاي ورزشي حمايت کنيم. مي‌خواهيم با صدور اين کارت‌ها هواداران تيم‌هاي ورزشي از تخفيفات ويژه‌اي استفاده کنند. قطعا در اين ميان هم بانک استفاده لازم را مي‌کند و هم هواداران و باشگاه از اين امر منتفع مي‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ